Miért járnak a Budapest-Cegléd-Debrecen-Nyíregyháza közötti sebesvonatokon újabban ilyen kocsik?
Figyelt kérdés
Menetrendváltástól van ez, hogy olyan lapos tetejű, intercity kocsikhoz hasonló személykocsikból áll, nem mindegyik, néhány sebesvonat. Négy-öt kocsi szokott lenni. Nyáron a Balatonszentgyörgyi Aranypart és Ezüstpart expressz áll ilyen kocsikból. Most meg a 100-as vonalon sebesvonatok.
Miért van ez és ez végleges?
A felújított fűlkés kocsik jobbak voltak.
Azok hova lettek?
2020. dec. 26. 13:13
1/2 anonim válasza:
A járműgazdálkodás útjai kifürkészhetetlenek.
De tényleg, milyen magyarázatot vársz?
Kocsihiány van, és úgy legóznak, ahogy tudnak.
2/2 anonim válasza:
Elég sok átcsoportosítás volt mostanában, ezek a kocsik például Celldömölkre kerültek: [link]
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!