A BKK a panaszokkal miért nem foglalkozik?
#5 A kérdező nem írta le, konkrétan mi volt a panasza. Honnan tudod, hogy kamu, felfújt panasz.
Ha minden panaszt érdemben kivizsgálnának, és a rosszindulatúakat szankcionálnák, kevesebb lenne mind a megalapozott, mind a megalapozatlan panasz.
Más kérdés, de ide is alkalmazható: A Spar üzletekben a pékárut a vevő címkézi fel a pénztárosnak. Beírtam az Auchanban a vásárlók könyvébe, hogy ezt ott is érdemes lenne bevezetni. Azt a választ kaptam, hogy sajnálják az engem ért kellemetlenséget, legközelebb jelezzem a vevőszolgálaton a kifogásom. Tehát el sem olvasták a bejegyzésem, csak küldtek egy sablonválaszt. És az Auchannak van konkurenciája. Egyszerűen lenagydolgozzák a vevőt/utast, mert "van máááásik".
Szerinted a panaszoltnak van kedve még egyszer találkozni veled és felhúzni magát a nyomorult életeden, kérdező?
Csak sajnálni tudlak, ha ennyire bánt, ha valaki nem úgy viselkedik veled, mint azt te elvárod.
Persze van, amikor valóban jogos egy panasz, ténylegesen volt probléma a panaszolt magatartásával, de javaslom, hogy a saját boldogságod érdekében fogadd el, hogy nem fognak titeket leültetni egy asztalhoz, hogy “na most beszéljétek szépen meg a problémát”. Megtetted a panaszt és kész. Élvezd tovább az életet és ne mindig csak dühöngj.
#14 Igazad van, bármilyen inzultus ér, ne tiltakozz, könyörögj az inzultáló bocsánatáért!
A bepanaszoltnak van igaza,látatlanban, mert CSAK.
#15
Azért félre ne érts én nem azt mondom, hogy minden panasz túlzás, a panaszolt soha sem hibás.
Persze, hogy vannak olyan emberek, akikre ha több panasz érkezik, akkor érdemes megfontolni a távozását a cégtől. De a kérdező elképzelése, miszerint személyen találkoztassák a két felet… erre pl. a békéltető testület, ahol a komolyabb esetekkel foglalkoznak. A vásárlók könyve és egy ügyfélszolgálat felkeresése nem arra szolgál, hogy rögtön felek hulljanak, mert valami egy érzékenyebb idegrendszerű ügyfélnek nem tetszett.
És még valami: „látatlanban, mert CSAK”
Mivel a kérdező továbbra sem hajlandó leírni a történteket, így igen, látatlanban. Látatlanban nem fogom sem védeni, sem támadni bármelyik felet. Ellenben ha valaki ilyen látásmóddal rendelkezik, mint a kérdező, az enyhén felb…mérgesít.
Ez egyébként nem csak a közszolgáltatókra vonatkozik, ugyanez a helyzet a vevőkből élő kereskedelmi vállatokra is.
A DM-nek írt levelem is úgy válaszolták meg, hogy a válaszból kiderült, el se olvasták a bejegyzésem.
Az egyik nyugati szomszéd szövetkezeti bankjánál (nem akarom megnevezni☺) kifogásoltam, hogy az ABC DE FG számon nem vették fel a telefont. Közölték, hogy sajnálják, hogy a ABC DE FG számon nem vették fel a telefont és javasolták, ugyanabban a mondatban,hogy a legközelebbi ilyen esetben jelezzem a panaszom a ABC DE FG számon.
És az egy nyereségérdekelt, elvileg ügyfélorientált bank, nem egy főleg közpénzből fenntartott pártkifizetőhely és kádertemető.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!