Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A BKK a panaszokkal miért nem...

A BKK a panaszokkal miért nem foglalkozik?

Figyelt kérdés
Mindig azt mondják, hogy jelezni kell, akkor amikor történik. Az esetnél azonnal szóltam a buszsofőrnek, hogy gond van. Ő nem változtatott a hozzáállásán, amire felhívtam azonnal az ügyfélszolgálatot, hogy személyes egyeztetés keretében át kellene beszélni az esetet. Ők jegyzőkönyvet vettek fel, amire 29 nap múlva érkezett a válasz, hogy írásban kommunikálnak. Felhívtam őket újra, hogy kapcsolják a csoportkoordinátort, mert fontos az ügy. Nem tudják kapcsolni. Kérdem én, mi értelme van bármit is jelezni!?
2022. jan. 17. 07:48
1 2
 11/20 anonim ***** válasza:
84%
Azért, mert az utasészrevételek durván 99%-a alaptalan és baromság.
2022. jan. 17. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/20 A kérdező kommentje:
#10 : Emberek! Amíg nincs panaszos és panaszolt között szembesítés, addig nincs miről beszélni. Bárki kamuzhat és bárki letagadhat bármit. Tehát, ahogy azt már írtam: ez a rendszer rohad és bűzlik, egy hányingerkeltő pöcegödör.
2022. jan. 17. 20:09
 13/20 anonim ***** válasza:
67%

#5 A kérdező nem írta le, konkrétan mi volt a panasza. Honnan tudod, hogy kamu, felfújt panasz.

Ha minden panaszt érdemben kivizsgálnának, és a rosszindulatúakat szankcionálnák, kevesebb lenne mind a megalapozott, mind a megalapozatlan panasz.

Más kérdés, de ide is alkalmazható: A Spar üzletekben a pékárut a vevő címkézi fel a pénztárosnak. Beírtam az Auchanban a vásárlók könyvébe, hogy ezt ott is érdemes lenne bevezetni. Azt a választ kaptam, hogy sajnálják az engem ért kellemetlenséget, legközelebb jelezzem a vevőszolgálaton a kifogásom. Tehát el sem olvasták a bejegyzésem, csak küldtek egy sablonválaszt. És az Auchannak van konkurenciája. Egyszerűen lenagydolgozzák a vevőt/utast, mert "van máááásik".

2022. jan. 18. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/20 anonim ***** válasza:
70%

Szerinted a panaszoltnak van kedve még egyszer találkozni veled és felhúzni magát a nyomorult életeden, kérdező?


Csak sajnálni tudlak, ha ennyire bánt, ha valaki nem úgy viselkedik veled, mint azt te elvárod.

Persze van, amikor valóban jogos egy panasz, ténylegesen volt probléma a panaszolt magatartásával, de javaslom, hogy a saját boldogságod érdekében fogadd el, hogy nem fognak titeket leültetni egy asztalhoz, hogy “na most beszéljétek szépen meg a problémát”. Megtetted a panaszt és kész. Élvezd tovább az életet és ne mindig csak dühöngj.

2022. jan. 18. 16:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/20 anonim ***** válasza:
76%

#14 Igazad van, bármilyen inzultus ér, ne tiltakozz, könyörögj az inzultáló bocsánatáért!

A bepanaszoltnak van igaza,látatlanban, mert CSAK.

2022. jan. 18. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/20 anonim ***** válasza:
93%

#15

Azért félre ne érts én nem azt mondom, hogy minden panasz túlzás, a panaszolt soha sem hibás.

Persze, hogy vannak olyan emberek, akikre ha több panasz érkezik, akkor érdemes megfontolni a távozását a cégtől. De a kérdező elképzelése, miszerint személyen találkoztassák a két felet… erre pl. a békéltető testület, ahol a komolyabb esetekkel foglalkoznak. A vásárlók könyve és egy ügyfélszolgálat felkeresése nem arra szolgál, hogy rögtön felek hulljanak, mert valami egy érzékenyebb idegrendszerű ügyfélnek nem tetszett.

2022. jan. 18. 18:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/20 anonim ***** válasza:
57%

És még valami: „látatlanban, mert CSAK”


Mivel a kérdező továbbra sem hajlandó leírni a történteket, így igen, látatlanban. Látatlanban nem fogom sem védeni, sem támadni bármelyik felet. Ellenben ha valaki ilyen látásmóddal rendelkezik, mint a kérdező, az enyhén felb…mérgesít.

2022. jan. 18. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/20 A kérdező kommentje:
Továbbra is azt mondom, a rendszer a hibás. Így akár jogos, akár kitalált a panasz, soha semmi következménye sem lesz. Totál értelmetlen ezért ügyfélszolgálatot fenntartani, jegyzőkönyveket írogatni.
2022. jan. 19. 12:36
 19/20 anonim ***** válasza:
66%

Ez egyébként nem csak a közszolgáltatókra vonatkozik, ugyanez a helyzet a vevőkből élő kereskedelmi vállatokra is.

A DM-nek írt levelem is úgy válaszolták meg, hogy a válaszból kiderült, el se olvasták a bejegyzésem.

Az egyik nyugati szomszéd szövetkezeti bankjánál (nem akarom megnevezni☺) kifogásoltam, hogy az ABC DE FG számon nem vették fel a telefont. Közölték, hogy sajnálják, hogy a ABC DE FG számon nem vették fel a telefont és javasolták, ugyanabban a mondatban,hogy a legközelebbi ilyen esetben jelezzem a panaszom a ABC DE FG számon.

És az egy nyereségérdekelt, elvileg ügyfélorientált bank, nem egy főleg közpénzből fenntartott pártkifizetőhely és kádertemető.

2022. jan. 20. 08:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/20 anonim ***** válasza:
82%
Gondolom, létszámhiány van.
2022. jan. 24. 09:59
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!