A BKK a panaszokkal miért nem foglalkozik?
#4
Nem, az ország pont azért tart ott, ahol, mert tele van ilyen magadhoz hasonló szerencsétlennel, aki kamu panaszokkal bombázza a szolgáltatási cégeket. Dolgoztam BKK ügyfélirodában az egyetem alatt. A magadfajta gyökerek panaszainak 95%-a akkora baromság volt, hogy fájdalom. Úgyhogy még ígyis örülhettek, hogy a BKK hajlandó válaszolni, mert amúgy Írországban melózott egyik haverom a tömegközlekedésnél és ott úgy van ám, hogy ellenrőzik a panasz valódiságát és ha valami totál kamu vagy mihaszna ügyből csinálsz panaszt, simán képes feljelenteni a cég, a tömegközlekedés akadályozásáért. Remélem itt is eljön ez az idő.
5-ös, azért ha már ott vagyunk , hogy “az ország pont azért tart ott, ahol”…
Az normális, hogy az van lebaszva, aki szót emel valami miatt , ami nem működik jól? Szerintem pontosan ezért működik szarul egy csomó dolog, mert nincs visszajelzés, visszacsatolás és ha van is, nem nézünk mögé, hogy mi is a valós gond a panasz mögött, hanem legyintünk, hogy 95 százalék baromság , köszönjük levelét, aztán nem történik semmi. Ez a beleszarás az, amiért a nyakunkon maffiózók ülhetnek és a legkisebb apróságért sem szólhatsz meg senkit, mert beléd båsz rögtön egy kést.
Lehetne ezt máshogy is.
Nekem amúgy sok lepattintós e-mailem jött a BKK-tól, de mind a mai napig vannak a vonalhálózati térképen is látható nyomai egyes levelezéseimnek (pl. 193E 200E 282E 284E buszok nyomvonala, 254E fordulási helye, stb.)
#6
De a buszok nyomvonala, meg fordulási helye, nem a panaszos részhez érkezik be, úgyhogy semmi közük egymáshoz. Kevered a szezont a fazonnal. Az, hogy valaki a járattal kapcsolatban akar valami változtatást, hogy más időben járjon, más utcát is érintsen, stb, az nem ugyanaz a részleg, mint akik a sok gyökér kamu panaszaival foglalkoznak.
#7
Persze nyomika, nyugtasd csak magad. A magatokfajta csírák 95%-a csak kamu panaszokkal tud élni, csak a nyugat ezt már kezdi orvosolni a Magyarok még nem. De itt is eljön majd az idő báránykám :D
„Konkrétumok nélkül magyaráz össze vissza…”
Kedves kérdező, te milyen konkrétumot tudtál eddig leírni a problémádról?
Annyit tudunk, hogy valami nem tetszik valamiért. Hol történt? Mi történt? Egyébként a járművezetők munkaadója nem a BKK. Ilyen panasz esetén ők továbbítják az érintett szolgáltatónak a megkeresést. A BKK-nak fontos az ügyfél, de ha minden sofőrt kirúgnánk mert valaki panaszt tett rájuk, akkor hamar járhatnál gyalog.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!