Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A BKK a panaszokkal miért nem...

A BKK a panaszokkal miért nem foglalkozik?

Figyelt kérdés
Mindig azt mondják, hogy jelezni kell, akkor amikor történik. Az esetnél azonnal szóltam a buszsofőrnek, hogy gond van. Ő nem változtatott a hozzáállásán, amire felhívtam azonnal az ügyfélszolgálatot, hogy személyes egyeztetés keretében át kellene beszélni az esetet. Ők jegyzőkönyvet vettek fel, amire 29 nap múlva érkezett a válasz, hogy írásban kommunikálnak. Felhívtam őket újra, hogy kapcsolják a csoportkoordinátort, mert fontos az ügy. Nem tudják kapcsolni. Kérdem én, mi értelme van bármit is jelezni!?
2022. jan. 17. 07:48
1 2
 1/20 anonim ***** válasza:
96%
Mi szükség van a személyes egyeztetésre? Mindent tudsz részletezni írásban is. Nekem mindig válaszoltak az írásbeli panaszaimra.
2022. jan. 17. 08:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 anonim ***** válasza:
85%
Nem erdekuk. Nincs konkurenciajuk. Igazabol full mindegy nekik, hogy elegedettek-e veluk vagy nem, igy is kenytelenek veluk jarni. Ha meg minuszos evet zarnak az allam ugyis kipotolja.
2022. jan. 17. 08:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
77%
Mert utasból van annyi, mint égen a csillag, míg munkaerőt nem talál. Így fontosabb neki az, hogy megtartsa az embereit, mintsem valami szerencsétlen panaszaival foglalkozzon, akinek nyomorult az élete, ezért úton-útfélen panaszkodik.
2022. jan. 17. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 A kérdező kommentje:
#3 Igen, pont ez a baj! A világ egyik fele szerencsétlen panaszos, a másik fele meg akkora idióta és tudatlan, hogy bár segíteni nem tud, de más dolgába üti az orrát. Ezért tart itt ez az ország!
2022. jan. 17. 08:50
 5/20 anonim ***** válasza:
60%

#4


Nem, az ország pont azért tart ott, ahol, mert tele van ilyen magadhoz hasonló szerencsétlennel, aki kamu panaszokkal bombázza a szolgáltatási cégeket. Dolgoztam BKK ügyfélirodában az egyetem alatt. A magadfajta gyökerek panaszainak 95%-a akkora baromság volt, hogy fájdalom. Úgyhogy még ígyis örülhettek, hogy a BKK hajlandó válaszolni, mert amúgy Írországban melózott egyik haverom a tömegközlekedésnél és ott úgy van ám, hogy ellenrőzik a panasz valódiságát és ha valami totál kamu vagy mihaszna ügyből csinálsz panaszt, simán képes feljelenteni a cég, a tömegközlekedés akadályozásáért. Remélem itt is eljön ez az idő.

2022. jan. 17. 09:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/20 anonim ***** válasza:
74%

5-ös, azért ha már ott vagyunk , hogy “az ország pont azért tart ott, ahol”…


Az normális, hogy az van lebaszva, aki szót emel valami miatt , ami nem működik jól? Szerintem pontosan ezért működik szarul egy csomó dolog, mert nincs visszajelzés, visszacsatolás és ha van is, nem nézünk mögé, hogy mi is a valós gond a panasz mögött, hanem legyintünk, hogy 95 százalék baromság , köszönjük levelét, aztán nem történik semmi. Ez a beleszarás az, amiért a nyakunkon maffiózók ülhetnek és a legkisebb apróságért sem szólhatsz meg senkit, mert beléd båsz rögtön egy kést.


Lehetne ezt máshogy is.


Nekem amúgy sok lepattintós e-mailem jött a BKK-tól, de mind a mai napig vannak a vonalhálózati térképen is látható nyomai egyes levelezéseimnek (pl. 193E 200E 282E 284E buszok nyomvonala, 254E fordulási helye, stb.)

2022. jan. 17. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 A kérdező kommentje:
#5 : Írországban a hazaáruló magyarok élnek, őket most hagyjuk. A BKK egy szolgáltató, akinek vannak ügyfelei. A panaszolt alkalmazottat össze kellene ültetni a panszossal. Máris kivédve a kamu panasz lehetősége. Habár ilyen hangnemben kommunikálva ez gondolom nem megoldható. Igaz, gyökérkém?! :)
2022. jan. 17. 11:19
 8/20 anonim ***** válasza:
89%

#6


De a buszok nyomvonala, meg fordulási helye, nem a panaszos részhez érkezik be, úgyhogy semmi közük egymáshoz. Kevered a szezont a fazonnal. Az, hogy valaki a járattal kapcsolatban akar valami változtatást, hogy más időben járjon, más utcát is érintsen, stb, az nem ugyanaz a részleg, mint akik a sok gyökér kamu panaszaival foglalkoznak.


#7


Persze nyomika, nyugtasd csak magad. A magatokfajta csírák 95%-a csak kamu panaszokkal tud élni, csak a nyugat ezt már kezdi orvosolni a Magyarok még nem. De itt is eljön majd az idő báránykám :D

2022. jan. 17. 13:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 A kérdező kommentje:
#8 : Látszik, hogy egy bkk-sal van dolgunk... Konkrétumok nélkül magyaráz össze vissza. A kamu panasz ellen a legjobb a gyors ügyintézés. Alattomos egy banda a BKK, de az utasok is tanulnak ám! ;)
2022. jan. 17. 15:04
 10/20 anonim ***** válasza:
94%

„Konkrétumok nélkül magyaráz össze vissza…”


Kedves kérdező, te milyen konkrétumot tudtál eddig leírni a problémádról?

Annyit tudunk, hogy valami nem tetszik valamiért. Hol történt? Mi történt? Egyébként a járművezetők munkaadója nem a BKK. Ilyen panasz esetén ők továbbítják az érintett szolgáltatónak a megkeresést. A BKK-nak fontos az ügyfél, de ha minden sofőrt kirúgnánk mert valaki panaszt tett rájuk, akkor hamar járhatnál gyalog.

2022. jan. 17. 17:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!