Miért mondják sokan, hogy kényelmetlen a Stadler motorvonatok ülése?
Flirt 1-esek vannak a MÁV-nál és GYSEV-nél is, 2-es itthon nincs.
Itt felénk a nyugati részen nem jellemző olyan tömeges bicikliszállítás, mint a budapesti elővárosban mondjuk a Velencei-tóra vagy Dunakanyarba, még nyári hétvégéken sem, így azzal nem szokott gond lenni. Hogy most ez annak köszönhető, mert az itteni közlekedési útvonalaikon nincsen ilyen felkapott kerékpáros célpont, vidéken sokkal inkább van autója praktikum/kényszerűség miatt az embereknek, amivel el lehet vinni a bicajt, esetleg a kettő együtt, azt már nem merném egyértelműen kijelenteni. Ha nagyobb csoport jön, és bejelentik előre, meg a CS vezérlőket szokták beállítani mint paklikocsi (persze nem Flirt mellé, hanem helyett, Szili + Retro IC kocsikkal, de ez igen ritka. Volt olyan elképzelés, hogy az ÖBB IC-k egy részében is a Flirt 3 kampós tartója mintájára 1 fülke helyett bicajszállítási lehetőséget alakítanak ki, de aztán ez nem tudom, meddig jutott, én régóta nem hallottam róla már.
A nyílt tér meg... hát, kultúrálatlan utazóközönséggel valóban hagy maga után kivetnivalót, felénk azért szerencsére kevés a renitens utas, meg a talpraesettebb jv-k azokat is lazán rendreutasítják, ugyanis az egyterű belső rész miatt cserében ők is tökéletesen jól látják/hallják egyből, ha valami fennforgás van.
#19
Be kell húzni a hátsó féket és akkor még egy csecsemő erejével is simán felemeled az elejét, nem egy nagy ördöngösség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!