A hangos utastájékoztatás csak az emelt szintű szolgáltatást nyújtó vonatokon kötelező, személyvonaton nem! A kalauznak nem az a feladata, hogy egy 3 percenként megálló vonaton bemondogassa, éppen hol áll meg, ez kivitelezhetetlen is. Régen is odaértek A-ból B-be az utasok, mindenféle bemondás nélkül is. Szomorú, hogy manapság ennyire a béka segge alatt van az emberek tájékozódási készsége és hogy ennyire önállótlanok. Meg kellene érteni, hogy egy kalauznak nem az a dolga, hogy fogja minden utas kezét, mert erre lehetősége sincs. Úgy gondolom, hogy okostelefonok korában nyomon lehet követni, hogy éppen hol jár egy adott vonat, ha valaki nagyon életképtelen is.
2021. nov. 26. 12:34
Hasznos számodra ez a válasz?
12/21 anonim válasza:
#4 Oros? Ligettanya?
2021. nov. 26. 12:37
Hasznos számodra ez a válasz?
13/21 anonim válasza:
Én is a Google Mapses követést tudom javasolni, illetve nézd meg, mikorra kell az adott megállóhoz érni. Ha nincs késés, arra is lehet hagyatkozni.
2021. nov. 26. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
14/21 anonim válasza:
#11 És akinek nincs okos telefonja, azért mer csak? Miért természetellenes, hogy valaki normális szolgáltatást vár el?
2021. nov. 26. 15:02
Hasznos számodra ez a válasz?
15/21 anonim válasza:
24: Öreganyád is eltalált A-ból B-be okostelefon nélkül is. Hangosító pedig nem is minden kocsiban van és nem is mindig működik! Valamint személyvonaton továbbra sem kötelező és nem is kivitelezhető.
2021. nov. 26. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
16/21 anonim válasza:
Kérdező, meg lehet ám kérni a kalauzt, hogy szóljon neked az előző állomásnál.... Főleg, ha kis szerelvényről van szó (1-2 kocsi).
2021. nov. 26. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
17/21 anonim válasza:
Mert egy hugyos szutyok szar az egész "szolgáltatás" ahogy van.
2021. nov. 26. 20:17
Hasznos számodra ez a válasz?
18/21 anonim válasza:
17: Nem muszáj igénybe venni, lehet választani más alternatívát (mehetsz gyalog, biciklivel, autóval, stb.).
2021. nov. 26. 20:59
Hasznos számodra ez a válasz?
19/21 anonim válasza:
Meg is teszem. Nem hiányzik, hogy jóval lassabban jussak el helyekre és még az állomásról is oldjam meg az eljutást a célomhoz.
Ott lett elég ebből a tragikomédiából amikor leesett pár centi hó és voalá a Keleti nem indított vonatokat. Szánalom.
2021. nov. 26. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
20/21 anonim válasza:
#18 Ha fizetek érte, nyújtsanak rendes, elfogadható szolgáltatást. majd ha ők fizetnek nekem, amiért utazom, akkor kell hozzájuk alkalmazkodnom. Szokjunk le végre arról, hogy az tesz szívességet, aki elfogadja a pénzt!
Ne írjátok azt, hogy a viteldíj csak a szolgáltatás árának csak egy részét fedezi! A különbözet a mi adónkból megy.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!