Déli pályaudvar megszüntetése?
Vitézy Dávid BAVS 2040 terve szerint megszüntetik a Délit a felszínen és helyette elmondása szerint egy mélyállomással helyettesítik a Széll Kálmán tér alatt.
(ez szerintem remek ötlet)
De a bemutatott műszaki rajzai alapján a mélyállomás nem ott, hanem a vérmező alatt a két metrómegálló között félúton, azoktól 300-400 m-re lesz.
Én most ezt nem értem.
Hogy lesz így mínőségbeli javulás a térség közlekedésében?
Sehogy, egyszerű a dolog. Miért kell megszüntetni? Ez igy a megszokott, a főváros egy ikonikus része már. Nem kell mindenben New Yorkot követni!!!
Inkább az el nem készült "Északi pályaudvar"-ral kellene foglalkozzon az az ember!
Köszi válaszod.
Hát azt mondják, azért kell megszüntetni a felszínen, hogy gyors áthaladós legyen a közlekedés egy vasúti alagúthoz kapcsolódva a Nyugati pályaudvarhoz, hogy minél több metróvonalat közvetlenül el lehessen érni.
De a 2-es metróhoz való kapcsolódás..., hát nekem nem tetszik.
300-400 méter sok? :D Hát akkor el se indulj otthonról inkább...
Kelenföldön is gyalogolsz ennyit a metróig, meg az 1es villamosig vagy a buszmegállókig mindkét irányban.
A Széll és a Szána között meg annyi a távolság, hogy 2 kombiné be sem fér egymás mögé oda :D
Pont jó helyen lesz az állomás.
Az lesz a jó hogy át lehet utazni majd Budapesten és nem kell 3-4-5-6 alkalommal átszállni, metrózni, villamosozni ha nem Budapest az úticélod.
Rendben, de ezek a "kis" kényelmetlenségek összeadódnak, főleg ekkora hálózaton, minden nap.
Azért számít szerintem.
Ráadásul napi 60 ezer ember fogja használni az átszállásra mint mondják.
mik adódnak össze?
te mit vársz kérdező? 3 centire legyen a két állomás egymástól?
6-os válaszoló: köszi, hogy kifejtetted.
Tehát, akkor ez a kulcs, a két csomópont egyesítése közlekedési szempontból, mostmár értem.
Hát kár, hogy a metrót nem lehet jól bevonni, de ennek ellenére mostmár tetszetős a projekt.
Húdenehezen esett le :D
Az a gond, hogy a fajtádból van még 1,7 millió a nagyfaluban.
Igen a metróra koncentráltam, mert a vasúti stratégia célként azt fogalmazza meg, hogy közvetlenül legalább 3 metróval legyen kapcsolatban minden előváros.
Ez persze teljesül is, de ha csak ezt veszük figyelembe, akkor tényleg a Széll Kálmán tér alatt (vagy Déli alatt) kellene lennie a mélyállomásnak.
De mint föntebb írták a két csomópont közlekedési egybeolvasztása is cél, a kettő közé kell igazítani megoldást.
Köszönöm válaszaitokat.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!