BKK 30 napon túl sem fizet?
Sziasztok!
Jó 3 hónapja benyelte egy BKK automata a pénzem. Egyből fel is hívtam az ügyfélszolgálatot, ahol közölték is, hogy látják a hibát; az adataim megadása után 30 napon belül visszafizetik. Kb. 20-25 nappal később kaptam egy e-mailt, hogy
"Az OTP Bank Nyrt. 2021. június 1-jén elindította az Ön bankja felé a visszatérítési összeg jóváírását.
Tájékoztatjuk, hogy a banki adminisztráció átfutási ideje körülbelül 30 nap."
Azaz már madnem két hónapnál járunk (halkan jegyzem meg, hogy fordított esetben, azaz, ha nekem kellene a 8 ezres pótdíjat fizetni, az 2 hónap késénél már 32 ezer Ft lenne... ).
A fő gond az, hogy a fenti levelet június 16-án kaptam, majdnem két hónappal ezelőtt. 30 nap határidő ide-oda, még mindig nem kaptam egy fillért sem.
Mi ilyenkor a teendő? Hogyan lehet behajtani rajtuk a pénzt? Mivel az ígért 30, (de 2x30) napon belül sem történt semmi, lehet követelni késedelmi kamatot?
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!