Így már soha nem fognak annyian visszatérni a tömegközlekedésre, mint 5-10 éve?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
A soha az sok idő. Csak úgy mondom…
Az viszont érdekes hogy aszonnya: “ahol nincs lehetőség az elsőajtós felszállás bevezetésére”. Hát aztán hol nincs rá lehetőség? Ha Londonban az emeletes buszoknál megoldják ahol nagyobb a forgalom, akkor mi az hogy nincs rá lehetőség Budapest egyes járatain? Nem gondolom hogy fel kell találni valami újat, ki kell menni néhány nagyvárosba és tömegközlekedni 1 napot, a legjobbat le lehet másolni vagy kis módosításokkal megcsinálni. Ha nem stadiont építenének egy lepukkant faluba akkor talán értelmes dolgokra is lehetne költeni azt a megszámolhatatlanul sok pénzt.
#2
Nem is ezért merült fel, hanem amiatt, hogy megnő az utazási idő, illetve kényelmetlenebb az utazás a sok idiótától, aki megáll a busz elején elzárva mindenkitől a helyet.
#4
Majd átterelik az autókra az embereket, és akkor mindenhol megoldható lesz. Csepelen is ezt csinálták. Elriasztották az embereket a tömegközlekedés használatától, majd bevezették az első ajtós felszállást.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
#3:
"Ha Londonban az emeletes buszoknál megoldják ahol nagyobb a forgalom"
Azért teljesen más ott a rendszer. A forgalmas vonalakon ott sincsen elsőajtózás (vagy lehet, hogy van, de felszállhatsz bárhol) és sok vonalon pedig a hátsó ajtónál ellenőr áll, tehát nem csak elől szállhatsz fel. Azért ezt átültetni Bp-re kicsit nehéz lenne...
Jah, és ott simán van, hogy a Transport Policeval közösen félreállítanak 1-1 buszt két megálló között, és végigellenőrzik, addig se ki se be senki. Megállókban is leszállsz és egy redőr- TFL ellenőr gyűrűből csak a "jegy" bemutatásával távozhatsz.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Megint egy olyan kérdező, aki sosem utazott olyan vonalon, ahol most is van ilyen felszállási rend, és pláne nem járt vidéki városban, ahol pár kivételtől eltekintve csak ez van.
Ezt a lemezt, hogy "így lassul az utazás, meg megállnak elöl" le kéne venni, mert sehol sem igaz, tudod, ahol megszokják, hogy hátul/középen szállsz le, elől fel, ott mindenki így is helyezkedik, és senki sem áll meg a busz elejében.
#8
Te meg gondolom nem utaztál még úgy buszon, hogy egy négyzetméterre öten-hatan jutottak. Kíváncsi vagyok, hogy elsőajtós felszállásnál mikor fognak az elsőként felszállók elmenni a leghátsó ajtóhoz és öten-hatan betömörülni arra a kis részre, majd ilyen sűrűséggel megtölteni az egész buszt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!