Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Európában miért a kontinens...

Európában miért a kontinens középső, és keleti részén vannak a legnagyobb villamos hálózatok? Még Bécs is ide tartozik szerintem.

Figyelt kérdés

2021. jún. 20. 09:22
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
15%
Mert a villamos egy Közép- és Kelet-Európai közlekedési eszköz.
2021. jún. 20. 10:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
90%
Mert nyugaton a legnagyobb metróhálózatok vannak.
2021. jún. 20. 10:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 anonim ***** válasza:
90%
Nyugaton volt pénz metróra
2021. jún. 20. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/15 anonim ***** válasza:
15%
Bárki bármit mond, a budapesti tömegközlekedés szar. Berlinben kevesebb idő eljutni a város egyik végéből a másikba annak ellenére, hogy egy sokkal nagyobb területű város.
2021. jún. 20. 10:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/15 anonim ***** válasza:
89%
Vannak falvak, ahol a nem létező tömegközlekedéssel több idő eljutni az egyik végéből a másikba, mint Budapesten, úgyhogy akkor ilyen összehasonlításban meg jó. Attól, hogy Berlinben a sok metró, S-Bahn és városi személyvonatok (vagy jobb vonatok) miatt gyorsabb eljutni A-ból B-be, mint nálunk vonattal, busszal, villamossal, metróval, még nem lesz rossz a tömegközlekedés.
2021. jún. 20. 11:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:
10%

"Attól, hogy Berlinben a sok metró, S-Bahn és városi személyvonatok (vagy jobb vonatok) miatt gyorsabb eljutni A-ból B-be, mint nálunk vonattal, busszal, villamossal, metróval, még nem lesz rossz a tömegközlekedés."


Te milyen szempontok szerint értékelnéd a budapesti tömegközlekedést, ha nem az eljutás ideje alapján?

2021. jún. 20. 11:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 anonim ***** válasza:
90%
Hálózat sűrűsége, követési idők (ezzel együtt zsúfoltság), járművek átlagéletkora. Attól még nem szar a budapesti tömegközlekedés, hogy a berlini (ahol a kontinensen az egyik legjobb) oda-vissza veri.
2021. jún. 20. 11:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/15 anonim ***** válasza:
12%
Nem csak a berlini veri, hanem kb. minden európai főváros tömegközlekedése. Lehet, hogy némelyiknél többet kell gyalogolni a legközelebbi járműhöz, de még ezzel együtt is gyorsabban elérnek a céljukig az emberek.
2021. jún. 20. 12:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
100%
8-as, ezt az állításodat érdemes lenne tanulmànyokkal is alátámasztani. Nekem a szubjektóv tapasztalatom pont az, hogy a ritkább hálózati lefedettség és követési idő miatt hiába erősek a gerinchálózati elemek sok városban, mert ha kicsit is kevésbé frekventált a kiinduló helyed vagy az úticélod, máris cseszheted, hogy amúgy szupergyors S-Bahnnal utaztál az út 80 százalékán. Aztán várhatsz 20-40 percet.
2021. jún. 20. 13:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 anonim ***** válasza:
92%

Amiben Budapest erős: minden bokorban buszmegálló, sűrű követés.

Amiben gyenge: gyenge metró és elővárosi vasút hálózat, ezeréves járművel, rengeteg átszállás szükséges.

2021. jún. 20. 13:56
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!