Ha a héveken vasúti tarifarendszer lépne életbe, azzal az utasok jól járnának, nem?





Buszokon is az utolsó budapesti megállóig szól a Budapest-bérlet. Lásd: 169E Színes utca, 40, 88, 140, 188, 240 Felsőhatár utca stb.
A környéki jegy/bérlet az, ami az első budapesti megállóig jó. Ettől függetlenül persze a HÉV-ek vegyes (Budapestről indulva azon kívüli célpont) tarifarendszere tragikus.










Hú mi lesz veletek, ha kinőttök az iskolásdiból, azt életetekben először összetalálkoztok a piaci árú, 25-30 ezer forintos MÁV/Volán havijeggyel napi két pár járat szolgáltatásával a második faluig, három kilométerre a házadtól, és az is rendre kimarad, és otthagynak éjjelre a mínusz húszban.
Inkább csókoljátok meg a BKV hátsó felét, mert így is, meg amúgy is, meg akárhogy is rohadtul ingyen utaztok rajta. És vidékkel szemben nem csak az iskolakapu megállóig egyetlen járaton, hanem Nagytéténytől Rákoskeresztúrig kedvetekre ezerféle járaton.
15 nap bemész Lőrincről a Nyugatiba vonatjegy árban, kifizettél annyit, mintha vennél egy 35-36 napra érvényes BKV-bérletet, amivel szétutazhatod az agyadat. Méghogy a MÁV olcsó! K.va ló_aszt!





További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!