Mi az oka, hogy a régi Ikarus autóbuszok és trolibuszok olyan strapabíró?
Figyelt kérdés
Több évtizede közlekedek rendszeresen Budapesten, és az tapasztalom, hogy az 1980-as/1990-es évekbeli Ikarus autó/trolibuszok (260, 280) szinte soha nem romlanak el. Az újabb verziókkal folyamatosan baj van az ajtó be nem csukódásától kezdve a teljes leromlásig. Szántalan alkalommal robbantak le útközben, ezzel szemben nem emlékszem olyan esetre, hogy a régi, füstölgős, rozsdás szélű Ikarus akár fagyos-havas időben is kiesett volna.
Az meg már tényleg meglepő, hogy 2012-ben Pécsett lerobbantak az új fajta távolsági buszok, és egy özönvíz előtti, ráncajtós, trilextárcsás, szétesni készülőnek tűnő Ikarus 266-ost tettek be a helyére az egyébként nem kis emelkedőkkel rendelékező Mecseknádasdi útvonalon. Mi lehet ennek az oka?
2021. febr. 24. 07:49
11/12 anonim válasza:
Ahol egy új Merci zsúfolt, ott egy Ikarus is: a Mercin több ülőhely van.
12/12 anonim válasza:
Ugyanannyi hely van egy Ikaruson mint egy Mercedesen. Viszont a magaspadló miatt az Ikaruson sokkal több a lábhely, szélesebbek és távolabb vannak egymástól az ülések, valamint az állóhely is sokkal több és tágasabb.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!