#9 vagy lehet stadionépítés és a haverok zsebének tömése helyett azt a rohadt RIGOt kellett volna befejezni, és akkor most nem veszekednénk itt. :)
Lényeg a lényeg, nincs gond a bérletek árával. A jeggyel annál inkább.
2021. febr. 13. 12:04
Hasznos számodra ez a válasz?
12/24 anonim válasza:
ha a lakhelyemről szeretnék eljutni Budapestre akkor oda-vissza kb annyi mint Bp-n az egész hónapos bérlet.
Szóval nem olyan drága az.
2021. febr. 13. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
13/24 anonim válasza:
A bérletek árával nincs gond, a jegyek rendszerével annál inkább. Ugyanúgy 350Ft-ba kerül busszal menni 200 métert, mint 26 kilométert a 133E-vel.
2021. febr. 14. 13:02
Hasznos számodra ez a válasz?
14/24 anonim válasza:
A jegyrendszer megújításra szorul, de nem azért, mert valaki csak 200 métert utazik (bár 200 méterért én biztosan nem szállnék buszra, 1 km alatt is csak erősen indokolt esetben használnék fel egy vonaljegyet). Inkább azt emelném ki, hogy ez a 26 kilométer 350 forintba kerül a jegy, de egy hasonló hosszúságú, hasonlóan a város egyik végéből a másikba vezető úton akár háromszor ennyiért lehet megvenni a szükséges jegyeket.
2021. febr. 14. 13:43
Hasznos számodra ez a válasz?
15/24 anonim válasza:
"hasonlóan a város egyik végéből a másikba vezető úton akár háromszor ennyiért lehet megvenni a szükséges jegyeket"
Akár ötször annyiért, mondjuk egy Rákospalota-Csepel útvonalon.
2021. febr. 14. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
16/24 anonim válasza:
Na majd amikor mindenkinek chip lesz ültetve a tarkójába akkor lesz a jó világ, mert másodperc és centiméter pontosan lehet majd számlázni :D
2021. febr. 14. 15:19
Hasznos számodra ez a válasz?
17/24 anonim válasza:
Igen, ez egy marhaság, hogy attól függ az utazásom díja, hogy a bkv éppen hogyan variálja a járatait.
Már réges régen be kellett volna vezetni az időalapú jegyet.
2021. febr. 14. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
18/24 anonim válasza:
Valójában az lenne a legjobb, ha ingyenes lenne a BKV. Mindegyik politikai oldal csak pofázik arról, hogy az embereknek tömegközlekedniük kéne, de egyik se tesz ezért semmit. Én egyáltalán nem tartanám szélsőséges megoldásnak, hogy mindenkinek be kéne fizetnie a tömegközlekedési adót, és akkor majd az autósok eldönthetik hogy ezután is el akarják-e állni a busz útját, vagy inkább felszállnak rá.
2021. febr. 14. 15:25
Hasznos számodra ez a válasz?
19/24 anonim válasza:
#18
Ja, és akkor majd az is fizet a tömegközlekedésre adót, akinek a lakhelyének a közelében se jár semmiféle busz. A kollektív adó már nem menő (pl. útalap), a használatarányos számlázás a 21. század eszméje (vagy legalábbis az, hogy csak akkor kelljen fizetni, ha használod az adott szolgáltatást).
2021. febr. 14. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?
20/24 anonim válasza:
Most én kizárólag budapestieket érintő adóról beszélek, és ha van olyan része Budapestnek, ahol nem jár busz, oda természetesen tenni kell. Ki is lesz használva, hiszen ingyen lesz, és majd sokan választják azt.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!