Milyen jobb ötletet tudsz ennél Dél-Budapest közlekedési problémáinak megoldására?
Pontosítanék: nem vagyok gondolatolvasó, hogy te mit értesz rajta.
Egy biztos, hogy nem voltál képes választ adni a kérdésre, hogy milyen jobb ötletet tudsz. Tehát egyértelműen csak mások kritizálása a célod.
Tévedésben vagy, nem én írtam. #11 volt az első válaszom.
Csak feltűnt, hogy a tudatlanság találkozik a kioktató stílussal.
A válaszoló teljesen jól leírta, csak te nem érted.
Az átjárhatatlan rendszerelem azt jelenti nagyvonalakban, hogy nem kompatibilis és nem kapcsolódhat össze másik rendszerelemmel. Tehát nem tudja a pályát igénybe venni egy másik eszköz és nem tud az adott eszköz más pályán üzemelni. Nem csak azért, mert nincs összeköttetés, hanem, mert fizikailag sem alkalmas rá. Tehát pl. a H5 és H6 HÉV átjárhatatlan, mert fizikailag nincs összekötve a két pálya (remélem tényleg nincs és nem mondok hülyeséget) hiába lenne esetleg a szerelvény alkalmas mindkét vonalon közlekedésre. Fordítva is igaz. Pl. a budai fonódó hálózat nem átjárható a Combino számára. Mert bár a pályák össze vannak kötve, a jármű nem tud végigmenni a pályán (Ismét hasra mondtam a két vonalat, simán lehet, hogy pont átfér a fonódó szakaszon, de tuti van olyan vonal, ahol fizikailag nem fér át pl. Lánchíd alagút)
#11
Ez megint egy olyan dolog, ami csak akkor szempont számotokra, ha lehet vele engem kritizálni.
A Gellért hegyi siklónál semki nem rinyál, hogy átjárhatatlan (és még felesleges is). Ott megy a mély egyetértés köztetek és a szakmabeliek között.
Ez nem a te kritikád, hanem a nonszensz ötletedé.
Rossz példát hozol, mert a sikló teljesen más viszonyok között üzemel. Míg te a kvázi "sík" terepre tennél le egy olyan rendszerelemet, ami semmivel sem kompatibilis.
Kezdetben szeretném tisztázni: 8-as válaszoló vagyok, ez a második válaszom.
Egy sikló, ami a hegyoldalon közlekedik egyszerűen nem lehet átjárható (most arról lehet vitatkozni, hogy van-e értelme, turisztikailag mindenképp). Nem alkalmas oda ugyanaz a jármű, mint ami a rakparton rója a síneket. Viszont a Határ út és a Városház tér között simán közlekedhet pont ugyanaz, mint bármelyik másik villamosvonalon (kivéve hosszú CAF, Combino). Ha egyébként nem indokolt, akkor nem érdemes egy teljesen új üzemet kialakítani, amin csak és kizárólag az odavaló jármű tud közlekedni.
"Ha egyébként nem indokolt, akkor nem érdemes egy teljesen új üzemet kialakítani, amin csak és kizárólag az odavaló jármű tud közlekedni."
Így van, egyáltalán nem indokolt kialakítani a siklót, amit az év felében alig fognak hasznalni.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!