Hogyan bővítenéd, fejlesztenéd a budapesti villamoshálózatot?
#1 Nem értem, amit írsz.
#2 Mi másra gondolnék, a tömegközlekedés kategóriában?
Az aktuális közlekedésfejlesztési koncepció mentén. Nem véletlenül agyaltak rajta szakemberek évekig. Csak a politikusi belevau miatt lehetnek benne hibás elemek.
Mindenesetre fontos lenne Újpalota elérése az Erzsébet híd-Rákóczi út-Thököly úton át, ebbe a Népszínház utcai vonalakat bekötni, ezen kívül a 3-as villamos átvezetése Angyalföldre és Csepelre , esetleg tovább Dél-Budára szinten fontos hálózati elemek lennének. A pesterzsèbeti vonalak újragondolása is támogatandó, ennek minimumprogramja a vonalak bekötése a 2-esbe, erre a vágánykapcsolat már meg is lesz hamarosan. És ne feledjük a 42-es meghosszabbítását sem: nem véletlenül bulizták ki a helyiek a 194M megtartását.
Az 5-ös válaszban van valami; ha egy villamoshálózat mindössze 17 km/h-s átlagsebességre képes, akkor lehet, tényleg újra kéne gondolni az egészet. Azzal se értek egyet, hogy a politikusok miatt születnek a hibás döntések, a szakemberek is ugyanúgy nem értenek hozzá. (Miért is értenének hozzá, ha életükben nem szálltak tömegközlekedési eszközre?) A másik probléma, hogy minden fejlesztést valami távlati tervekben elképzelt vágyálomhoz igazítanak.
Ha valami olcsó dolgot kell mondani, akkor szerintem a 3-as villamos a Határ útról lekanyarodva mehetne tovább az 51-es vonalán. Ennek megvalósítása kereken 0 forint lenne. Ha van sok pénzünk, akkor a Topánka utca-Gubacsi híd útvonalon mehetne Csepelre. Ez esetben új hidat se kell építeni. Csepelen lehetőleg a városközpontot kell megcélozni, nem pedig elkerülni az egy jövőbeni Budára vezető híd reményében.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!