Előfordult már, hogy egy busz tervezője/gyártója/vevője kipróbálta a járművet?
Az utóbbi húsz évben kizárólag olyan buszokat tudnak produkálni, amelyekből leszállva gerincműtétért kiált az utas – egész egyszerűen nem emberre szabták egyiket sem. Azt pedig már el sem tudom képzelni, hogy aki magas/kövér mit érezhet, ha nekem és a többi normál tetstalkatú utasnak kényelmetlenek a buszok.
(Menj vonattal, azt találták ki másfél+ órára: ritkán jár, és még lassabb is (nálunk).)
Nem, soha. Hülye kérdésre hülye válasz.
Ha az a kérdés, hogy mi az oka ennek, akkor elárulom: ez éri meg. A közúti tömegközlekedés sosem volt egy kimondottan profitábilis ágazat. A közlekedési társaságok nem azt nézik, hogy minél kényelmesebb legyen az utasnak, hanem hogy olcsó és tartós legyen, ha pedig bármi gond van, olcsó és könnyű legyen cserélni, tisztítani, javítani. Ezen kívül pedig minél több elférjen belőle a buszban. Meg lehetne csinálni, hogy másfélszer ekkora, kartámlás bőrülésben ül mindenki, csak akkor nem 300 Ft lenne 10 km, hanem 6000 Ft. Kifizetnéd?
Nagyon is tudják, mit terveznek,miért. Eleve a megrendelő dönt a kényelemről, férőhelyről,e szerint terveznek.
Amúgy nem igaz hogy kövér ember nem fér el, mert itt csak olyan kék buszok járnak, melyeken az egyes üléseken akár százharminc kilós is kényelmesen ülhet(ha fel tud szállni).a kétszemélyes ülések már soványakra lettek tervezve.
Amúgy az utak is gödrösek, a légrugó nem nyel el mindent.
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!