A MÁV másodosztályú vasúti kocsi, az lehet első osztályú? (Többi lent. )
Tudom, hogy fura a kérdés.
Bécsbe mentünk és a Keleti pénztárban állították, hogy elfogyott a másodosztályú jegy ezért jóval drágább első osztályút + helyjegyet fizettünk.
Az induláskor viszont kiderült, hogy nincs is első osztályú kocsi az egész szerelvényen.
Ahová a jegyünk szólt, az egy igen régi és lepukkadt, szakadt ülésű másodosztályú kocsi volt.
Le is fényképeztem kívül-belül és a hazajövetelünk után megreklamáltuk a MÁV-nál.
Azt írták most a válaszlevelükben, hogy nem jogos a reklamációnk, mert ők "átminősítették első osztályúvá".
Tényleg van ilyen??
Egy olyan -vagy 30-40 éves kocsit- ami eleve másodosztályúnak készült annak idején és rajta is van kívülről a 2-es szám?
Vagy számíthatok rá, hogy legközelebb majd átminősítik repülővé?
Esetleg fel tudod tenni a képeket egy fotómegosztóra? Úgy könnyebb lenne segíteni.
Amúgy 2.o-t nem szoktak 1.o.-á minősíteni, fordítva szokták, azt neveszik deklasszálásnak.
Ja meg a válaszlevél idevágó része sem lenne rossz bemásolva.
Nem akarlak megbántani, de utaspanasz üyben is láttam már karón varjút ;)
Egy vasutas.
Köszönöm a válaszokat.
Elolvastam még egyszer a MÁV levelét, és javítanom kell, mert még cifrább a helyzet.
Ugyanis a másodosztályú kocsi csak az egyik felét nevezte ki a MÁV első osztályúnak, míg a másik fele maradt másodosztályú.
Na kedves "vasutas" erre varrjál gombot.
Igazából hitetlenkedek is, meg nem is, mert egyrészt én ilyet még nem tapasztaltam, másrészt ami kocsikiadás és minőségbiztosítás (...) terèn megy az állami vasúti személyszállítónál, az kritikán aluli és kaotikus. Ugyanakkor tény, hogy vannak félig 1., félig 2. osztályú kocsik, amelyekbe a 2. osztály felőli végükön beszállva nem fogod tudni, hogy pár lépés és egy ajtó választ el az 1. osztálytól.
Reklamáció tekintetében viszont baromi fontos, hogy a panaszotokat helyben a vonatkísérő személyzetnek jelezzétek, mert igazából máshogy nehéz bizonyítani, hogy tényleg nem ti néztetek be valamit.
Nem volt középen elzárva ajtóval, azaz végig teljesen egyformák voltak a sokszemélyes fülkék.
De pont ugyanilyen kocsikból állt az egész szerelvény.
Semmit nem néztünk be, mert helyjegyünk volt, amit oda-vissza ellenőriztek is.
(Természetesen a vonatról készült külső és belső fotóink bizonyítják.)
Természetesen szóltunk a kalauznak is, sőt más utasok már a hazafelé úton írtak reklamálációt -telefonon- a MÁV ügyfélszolgálatára.
Amúgy egyáltalán nem volt ez egy olcsó jegy, ugyanis Bp.-Bécs/ retúrért két főre : 31.000 Ft-ot fizettünk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!