Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Budapesten miért nem teszik...

Budapesten miért nem teszik az összes buszt első ajtós felszállásúra?

Figyelt kérdés
Félreértés ne essék, nem vitát akarok kirobbantani, az sem érdekel ha valaki bliccel, de az szó szerint facsarja az orrom amikor az "ingyenes" buszokra olyan magát elhagyott, ülésre pisilő, egész buszt bűzzel elárasztó, emberi képződmény száll fel, de leszállni már nem tud még ha a sofőr hívja fel erre a figyelmét akkor sem.
2020. jan. 8. 22:40
1 2 3
 21/30 anonim ***** válasza:
0%

Ezek szerint Veszprém multikulti hely? Mert az 1 ajtón felszállás, azaz hogy a többi csak belülről nyílik, az olyan helyeken szükséges, ahol sokféle népség él egy helyen. Büdös ott is van, a különbözőfélék mind más szagúak, az indiaiak curry, a kínaiak olaj, a feketék vagy valami sajátszag, vagy irtó erős illatszerszag.

Nem is jár tömegközlekedéssel, csak akinek elvették a jogsiját, vagy szegény.


A csak elsőajtós felszállás maga a bizalmatlanság.

2020. jan. 10. 04:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 22/30 anonim ***** válasza:
Mert az elsőajtózás csak kis forgalmú járatokon működik.
2020. jan. 10. 07:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/30 anonim ***** válasza:
100%

#16: ott is ugyanúgy egymást érik a buszok, egyszerre több busz van a megállókban csúcsidőben.

az elsőajtós (csuklósnál 2 ajtós) felszállás gyorsítja az utascserét.

de ehhez pont az kell hogy MINDEN járat ilyen legyen, hogy az emberek hozzászokjanak.

2020. jan. 10. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 24/30 eddiboy ***** válasza:
81%

#21: Nem hiszem, hogy ennek bármi köze van a multikultihoz. Magyarországon pont Budapesten van elsőajtózás, pedig ez az egyetlen (részben) multikulturális városunk, a síkmagyar vidéken meg többnyire elsőajtózás van.

"Nem is jár tömegközlekedéssel, csak akinek elvették a jogsiját, vagy szegény." - Londonban pont hogy nem látsz szinte autót a belvárosban, olyan drága a behajtási díj és/vagy a parkolás, szinte mindenki tömegközlekedik.

2020. jan. 11. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 25/30 anonim válasza:
100%
Veszprémben a csúcsforgalomban is első ajtózás van, és nem okoz káoszt még a Belvárosban sem, amikor 4-5 busz várakozik az indulásra.
2020. jan. 11. 14:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 26/30 A kérdező kommentje:
Akkor lehet Pesten is meg lehetne oldani, már csak ezért is. Ha valaki bevizel egy ülésre vagy hasonló az nem csak undorító, és megvetendő cselekedet, de azt a buszt is ki kell állítani a forgalomból, amíg fertőtlenítik. Tehát ezáltal is csökjen a rendszeressége adott járatnak.
2020. jan. 11. 15:23
 27/30 anonim ***** válasza:
51%
Veszprémet hasonlítod Budapesthez. Remélem érzitek, hogy ez viccnek is rossz.
2020. jan. 11. 19:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 28/30 eddiboy ***** válasza:
100%
Én meg még Londont is hasonlítottam, az ugye nem rossz viccnek sem?
2020. jan. 12. 08:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 29/30 anonim ***** válasza:
100%
London mindjárt jobb példa, bár ott kaotikusabbak a viszonyok közlekedés szempontjából, mint Budapesten.
2020. jan. 12. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 30/30 anonim ***** válasza:
Az a nagy baj, hogy Budapesten nem annyira jó a kötöttpályás közlekedés, mert abban van bőven potenciál, csak nem használják ki. Ilyen pl. a villamosok, meg a vasút - városon belül. Előbbinél nem a számukkal van a legnagyobb baj, hanem az, hogy szét lettek harácsolva. Nem egynél, simán össze lehetne kötni - Belvárosban (ilyen a Váci - Bajcsy tengely) stb.. Vasútnál két legnagyobb baj van - Budapesten és környékén: egy/két sínpárra, az összes vonatnemet ráeresztik. Ez a legnagyobb probléma, mert ha a HÉV-et megnézi, ott csak egy - két vonatnem megy rajta és túlnyomó többségben, emiatt tudja jól tartani a menetrendjét és van amikor 5 percenként közlekedik. Ellenben a városi és elővárosi vasútnál ilyen nincs. Másik legnagyobb gond, hogy nincs elővárosi átlós vonatok (Bp.-n belül). Elmenne a vonat, Budapest másik végéig és ott lenne a végállomása. Az átfedéssel együtt, adódhatna 5 perces követési idő és nincs új vonal Bp.-n belül, hanem két vagy több elővárosi vonat fedné le egymást. Van gond, mert erre az szükséges, hogy az összes többi vonatnem, ami nem személy és/vagy gyorsított személy, az teljesen különálló vágányokon haladna Bp.-n belül és elővárosában. Erre kósza gondolat sincs a nagy fejekben, pedig lenne bőven ráció ezekben. Úgyhogy hiába vannak jó helyen a vasúti sínek, a fővároson belül, ha mindent (is) rátolnak, mert a főnökség valahol elveszett az 1. VH előtti időkben, akkor nincs változás (és félreértés ne essék, az az időben, az a vasúti helyzet, akkor kiváló volt, de nem 1900 környékén élünk, a gőzösök idejében).
2020. jan. 12. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!