Ha a vonaton első osztályra veszem a jegyet, akkor ott végig működik a konnektor?
Másodosztályon mindig ki-ki hagyogat. Ez azért fontos, mert regényt írok, a gépem pedig olyan, hogyha nincs folyamatosan áram alatt, azonnal lemerül. Én pedig nem szeretném, hogy esetleg elvesszen, amit a vonaton írtam. Írni pedig csak a gépemen tudok, mert ott tekintem át az eddigieket.
Szóval, ha első osztályon végig tölt a konnektor, akkor holnap arra veszem a jegyet. Ki mit tud erről?
leegyszerűsítve: az áram a mozdonyból jön. A mozdonyvezetőnek pedig elő van írva, hogy bizonyos helyzetekben - ahogy az előző válaszoló is írta - szakaszhatárokon kapcsolja ki a mozdonyt (és ezzel a kocsikban a légkondit/fűtést és a konnektorokat is)
(A lámpák akummulátorról üzemelnek - egy darabig)
Kb egy 50 km-es szakaszon 1-2-3x történik ez meg.
Szóval az automatikus mentés legyen sűrűre állítva!
Ha esetleg érdekel, hogy mit jelent az előző válaszolók által említett szakaszhatár, akkor erről itt írnak:
Lényegében arról van szó, hogy az áramvezeték több helyről van táplálva és ezért szakaszokra van bontva és mindegyik szakasz csak egy helyről kap áramot. Amikor a vonat átmegy az egyik szakaszból a másikba, akkor egy kis időre nem kap áramot. Majd a következő szakasznál újból kap, de a rákapcsolódás pillanatában egy nagy feszültséglöket keletkezik.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!