Ki figyeli a vasúti kocsik műszaki állapotát?
"Erős kopogó hang"
Egyszer régen volt ilyenben részem, akkor az volt, hogy le volt szakadva a kerékről a vezérlőkocsi sebességmérője vagy mi a szösz (legalább is azt mondták ott a bölcsek), egy ilyen slagméretű kábelen himbálódzó búvárszivattyú méretű vasdarabot képzelj el, és ezt menet közben kb. 10 másodpecenként úgy odavágta hol a talpfákhoz, hol a kocsi aljához, hogy azt hittem felszakad a padló. Ez így ment egy kilométert, aztán ki lettünk rakva (aznap is) a vonatból fél napig tanyázni a semmi közepén. "Pótlóvonat" azóta nem jött meg.
Bezzeg amikor valami hangzatos beruházás van, eladhatja a portékáját a gátlástalanul nyomuló külföldi érdek, akkor számolatlanul tolják alá a csilliárdokat, amikor egy ötszázas forintos pöcök kéne ahhoz, hogy ne állandóan dögsoron legyen a vonat, arra direkt nem... Az nem érdek. Sokkal nagyobb buli majd eladni egy teljesen új járművet, mint kicserélni benne azt a 0,01%-nyi problémát. A legfelül lévőknek nem érdeke a karbantartás, és ez nem csak a vasútra vonatkozik, ez egy ilyen világ. Leszakadt az ajtó? Majd a vasutasok otthonról hozott szigetelőszalaggal túlórában megoldják.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!