A cseh vonatok miért két áramszedővel indulnak?
Mert Magyarország jobban teljesít!
Tudja a tök, biztos valami szabály miatt csinálják.
Ahogy nálunk is általában menetirány szerinti hátsó szedővel illik menni.
amikor meg csatolt üzem van akkor meg a két szélsővel.
Télen még oké, az első leveri a jeget, a második meg szipkázza a kúlombokat.
Még az, hogy elolvad?...
De ez mi a fa...bábú: "amikor meg csatolt üzem van akkor meg a két szélsővel." - persze, persze - de csak akkor, ha jön visszafelé...:)))
elolvad - akkora áram folyik rajta, hogy elolvad.
"De ez mi a fa...bábú: "amikor meg csatolt üzem van akkor meg a két szélsővel." - persze, persze - de csak akkor, ha jön visszafelé...:)))"
két mozdony (csatolt), akkor a két szélső érted?
tehát e elsőn az első, a hátsón a hátsó van fent
mint itt: [link]
Nagyon köszönöm, végre megvilágosodtam!
És akkor az elsőn miért az első, és a hátsón miért a hátsó van felhúzva?
Mert azt tanultuk tőled, hogy a menetirány szerinti hátsót kell felhúzni, de a csatoltaknál miért az első elsőjét?
(Soha a büdös életben nem hittem volna, hogy ennek jelentősége van - márpedig biztos hogy nem is kicsi...)
8: teljesen logikus!
Ha agyonütnek sem jutott volna eszembe!
Köszike!
erre vannak küön utasítások, hogy mikor miért mit kell használni.
veszélyes árunál például az elsőt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!