Miért nem utazási egységekre bontják a bérletet, miért időszakokra?
Szerintem ugy érhette, hogy pl Örs Vezér térről elmész metróval a deák ferenc térre, és hogy azért az a szakaszért fizetsz, és nem pl hónapra.
De aztán lehet hogy nem, de nekem igy jött le.
Abban speciel van igazság, hogy lehetne a mainál rugalmasabb felhasználású díjtermékeket bevezetni, mint pl. a kérdező által is leírt feltöltőkártyás, utazasonkent fizetős megoldás. Fapados verzióban persze létezik ma is, gyűjtőjegy a neve.
Azonban ne feledjük az időszakra szóló, átalánydíjas megoldások legfontosabb előnyeit sem: amellett, hogy elég bizonyos kiszámítható időközönként kiszámítható összeget fizetni, az utasnak már benne àll a pénze, így kevésbé fog mérlegelni a tömegközlekedés és az egyéni közlekedés használata között - hiszen utóbbira már befizetett. Ez pedig nyilván jó a társadalomnak, hiszen városi környezetben jóval több az autózás káros hatása, mint az előnye.
De úgy drágább.
Aki lehülyézett, igaza volt! Igazi, vérbeli, házi hülye vagyok.
Magyarán tükörképetek.
Azt meg már kiskorom óta észrevettem, hogy a tömegközlekedési társaság nem elég rugalmas, csak a név változik, belül rothad az egész és ami még irritálóbb, hogy csöves szaga van az üléseknek már évtizedek óta, természetesen beleülök és még nyalogatom is, ja!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!