A troli meg tud rázni?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
a trolik motrja kettős szigetelésüek pont azért hogy ne menjen be nedvesség, a régi szovjet meg a régi ikarus trolik tudtak rázni, főleg esős időben.
A ziukra méga soförök is felugorva szálltak fel-le ha esett az eső:) de ezeket már kivonták.
a garázsban kihajtás előtt megmérik minden trolin a kúszóáram eröségét(ráz-e) ha nagyon ráz nem szokták kiengedni forgalomba(bár eléggé lazán kezelik ez)
Érdemes esőben ugorva fel le szállni a trolikra amugy:)
De nem kell fofni mert a 600volt nem megy át rajtad sose, csak annak egy kis része, pár volt az is egyenáram, tehát nehéz belehalni:) de ha szar a szíved elég lehet hogy a mentő vigyen el
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Igen, és nemcsak a szovjet trolik ráztak (bár azokkal fordult elő leggyakrabban), hanem a régi Ikarusok is, amik még most is járnak.
Azért van ez, mert a troli gumikerekeken közlekedik, így nincs leföldelve (a villamos a sínbe, azon keresztül pedig a földbe vezeti az áramot). Persze az újabbakon már meg van oldva rendesen a szigetelés.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Látom az idiótak csak lepontozni tudnak, de a csöpp agyukba nem fér bele, hogy csak a váltakozó feszültség tud rázni, az egyen nem. A hálózati feszültségtet óvatosan (ujjak külső felülete, hogy az izomösszerándulás elhúzza a kezet) megérintve megvan az a tipikus "rázás" érzés az 50Hz miatt. Az egyenfesz csak csíp, illetve éget, és kémiailag elkezdi bontani a vért.
Ezek a tények, persze ettől még le lehet pontozni. Itt is ugyanaz a primitív csürhe voksol, mint akik a viktátort hazalomban tartják, szóval így már érthető miért tartunk itt.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
az egyenáram is tud rázni te nagyon hülye:)
próbáld ki...
mász fel a troli felső vezetékéhez és markolj rá
de előbb írd meg a végrendeleted te nagyon hülye
az egyenáram is ől nyugi
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!