Aki csizmaban, magassarkuban stb vezet, az hogy csinalja?
A magassarkúnál nagyon máshol van a forgáspont, nehéz megszokni. (De nem lehetetlen azért.)
A csizma, ha nem magassarkú, akkor nem gond, megszokható, de ameddig nincs egy bizonyos rutinod, addig inkább ne. Addig minden plusz információ (vagyis, hogy érzed a pedált) jól jön.
Tényleg sok női sofőr autójában szériatartozék a váltócipő. Olyat is ismerek, aki nyáron csak lerúgja a hegyes sarkú körömcipőt, és mezítláb nyomja. (És kimondottan jól vezet.)
5-ösnek:Nézd meg a statisztikát:A balesetek nagy részét férfiak okozzák! Mert rohannak,előznek, mindig elől akarnak menni, így ha megy előttük egy kocsi, nem bírják elviselni, meg kell előzni, így könnyen belemennek szabálytalan előzésbe.Ittasan vezet némelyik, agresszív némelyik,és sorolhatnám.
A nők óvatosabbak, bennük van egy ösztönös óvatosság, az hogy haza akarnak jutni a gyerekükhöz, meg nem is agresszívak.
Más dolog, hogy sok nő vezetési rutin nélkül vezet, mert csak néha megy kocsival.Nem kell általánosítani.Ez olyan, mintha azt mondanánk, minden férfi szarul főz.Holott ismerek olyanokat, akik nagyon jól főznek.
Kérdésre válaszolva:Vigyél váltócipőt.
Én pont most 30 éve hogy vezetek, mindennap. Már régóta mindegy, milyen cipő van rajtam, ha rövidebb útra megyek.De ha messze megyek, eleve kényelmes, lapos cipőt veszek fel.2 évig jártam kisteherautóval is.
30 év alatt soha nem volt balesetem.
Egyszer egy lámpánál belémkoccant egy kocsi hátulról, mert követésit nem tartotta be,azt hitte én még átmegyek , és nyomta a gázt.De ő volt a hibás.
"Nézd meg a statisztikát:A balesetek nagy részét férfiak okozzák!"
Keress egy olyan statisztikát is, hogy a Mo-on levezetett km-ek mekkora részét teljesítik nők. De akár csak számold a szembejövő autók sofőrjeit, férfiak-nők aránya.
Akkor majd megérted, hogy miért a férfiak okozzák a balesetek nagyobb részét.
Igen, én is ismerek jópár kiválóan vezető nőt. De még több olyant, akinek a vezetési képességei bizony elég gyengécskék, még sok év után is.
A balesetokozás se egyértelmű mindig. Mert ha pl. egy nő a városban 40-nel halad, és még ebbe is folyamatosan belefékez, akkor a mögötte haladó férfiak sorra felhúzzák magukat, és belemennek bizonytalan előzésekbe is, mert már nem bírják idegekkel. Ilyenkor a balesetet a férfi okozta ugyan, de a női sofőr miatt. A szintén mögötte haladó, gyakorlatlan nő battyog lassan ott hátul, idegeskedik, de nem mer előzni, vagyis nem okoz balesetet, de így már 2 nő megy egymás után, őket egyszerre megelőzni problémásabb, fokozott balesetveszélyt jelent.
Azt is meg lehet figyelni, hogy a női sofőrök között ritka az előzékeny, segítőkész. Nekik van elsőbbségük, mennek, mert ugyan miért is engednének ki a mellékutcából. Ha én engedem ki őket, akkor néznek mereven maguk elé, és véletlenül se intenének egy köszönömöt. (Nyilván vannak kivételek, főleg 40 év felett, de a fiatal nők szinte mindig rettenetesen bunkók, a normálisakon el is szoktam csodálkozni, és legszívesebben odamennék gratulálni nekik.) Ez 30 év vezetés tapasztalata.
Szintén egy fontos dolog, hogy a legtöbb baleset úgy működik, hogy valaki hibázik, a másik valaki pedig ezt a gyenge képességei miatt nem tudja kivédeni. Számításom szerint 10 komolyan balesetveszélyes helyzetből legalább 9-et kivéd a másik fél.
Ha a másik fél egy gyakorlatlan, a másikra nem figyelő nő, akkor baleset lesz a dologból. Ha egy átlagos férfi lenne a másik fél ugyanott, akkor nem lenne baleset.
Ezeket a dolgokat is vedd hozzá a statisztikádhoz.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!