Mi a lényege az átlagsebesség mérésének?
Mérik majd minden kocsi átlagos sebességét a kapuk között. Ha túl sok, megszívatnak.
Majd mindenki pályán kívül, országúton fog hajtani ezért. Nem kevesebb baleset lesz, hanem több. Majd ki kell állni kávézni, vagy 80 - nal egerészni, egy - egy gyorsabb menet után, hogy jó legyen az átlagod.
Felállítanak két kamerát pl. 10 km-re egymástól.
Megnézik mikor értél az elsőhöz, majd megnézik mikor értél a másodikhoz. A kettő különbségéből máris tudják, hogy mennyi idő alatt tettél meg 10 km-t. Ebből következtethetnek az átlagsebességedre, ha ez több, mint a megengedett, akkor biztosan gyorsan hajtottál, tehát mehet is a büntetés.
Vegyük alapul az általánosan elterjedt 130 km/h megengedett sebességet.
A jelenlegi szabályozás szerint kis túllépés felett büntethetnek helyben, elég jelentős gyorshajtás belefér, ha csekket küldenek.
A mérés kb. 1,5 távolságból kezdődik (mindegy, ha tévedek, s több). Van egy 60 km-es szakasz két lehajtó között.
Legyen telepített traffi, vagy alkalmi mérés, mindegy, mondjuk a felénél.
Te a 60 km-ből lazán mehetsz akár 300 felett is cirka 55-58 km-es szakaszon.
Ha tudod, hol mérnek, szépen visszalassítasz, majd a műszer után tolhatod megint ezerrel.
A session controlnál is mehetsz bármennyivel két mérési pont között, csak értelme nincs.
Maradjunk a 300-nál. Belépsz a szakaszba, majd 50 km-án mész, mint a meszes. De utána le kell lassítanod baromira, hogy az időd jó legyen. Az olyan 20-25 perc.
Értelmét veszti a gyorshajtás, ha úgysem érsz oda gyorsabban (büntetés nélkül).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!