Hogyan reflektáljátok, mikor a mögöttetek jövő "tolni" akar?
Hagyom, hogy menjen a búbánatba, ha elkezdek vele erőlködni, abból csak szívás lehet mindenkinek.
Volt olyan, amikor csak jött mögöttem, és nem akart megelőzni. Vagy nem mert, vagy béna volt, nem tudom.
Olyankor kirakom jobbra az indexet, és félreállok.
De volt olyan barom, aki képes volt megállni mögöttem.
Aztán továbbment.
Általában tartom a sebességhatárokat és felveszem a forgalom ritmusát, gyakrabban tolok én valakit, mint mások engem. Mehetne gyorsabban, bőven a határ alatt vagyunk, de nem megy, megelőzni nem tudom a szembejövők miatt. Kifordul elém, lefékezek, de őt nem zavarja, nem siet, fél óra alatt éri el a 40-es tempót, ki nem menne a külső sávba a lassabban haladók közé, hogy meg tudjam előzni stb. Ilyenkor megyek bele az emberek fenekébe, de nem tűnik fel nekik. A gyorsabbaknak jelzek, ha szükséges, többnyire értik és megelőznek. A tötymörgők még a dudaszóra és villogásra sem rezzenek meg, nem mennének gyorsabban. Kanyaroknál sok ember mögött majdnem elalszok, épphogy gurul az autójuk. Hétvégén ezért utálok városban vezetni, megtízszereződik a lassan vezetők száma.
Mi van, amikor engem tolnak? Linkelem egy kérdésem, ma sem tenném másként:
https://www.gyakorikerdesek.hu/kozlekedes__autok-motorok__90..
A magyar az ilyen, szokd meg. Nálam is rendszeres, 95-100 körül megyek. Jön mögöttem vagy 20 Km-en át, visszaveszem a tempót 90-re, félrehúzódom az út szélére hogy elengedjem, még közelebb ér, de csak nem előz meg, inkább a valagamban jön. Jön egy kereszteződés, akkor meglépek előle, ha már ő nem akar. Kitépem a gépet 140-ig, gáz elenged, lemarad szépen, majd fél perc múlva mikor még 110 körül járok mindig, elhúz mellettem vagy 130-cal. És ez rendszeres. De ezt nem szabad csinálni, mert előbb-utóbb lekap a rendőr a mögötted lévő meg röhög. El kell engedni, meg fog az előzni ne aggódj, de van akinek annyira rövid az agya, hogy Km-ek kellenek hozzá mire hajlandó lesz rá.
Állítom neked sokan még a mutatót se nézik, ha egy kocsi beáll 110-re főúton akkor is sor alakul ki mögötte, mert mindenki elkezdi felvenni a libasort. Az a baj, hogy sokakban a vezetés átalakul a tudásból szimpla alapvető cselekménnyé, mint a fingás vagy a zabálás.
És akkor az olyanokról nem beszélve, mikor a kanyarokat is 90 körül veszed be mert tol, de mikor az egyenesbe értek akkor már nem sürgős neki és lemarad. Ilyen se érdemes csinálni, mert más baromsága miatt kicsúszni egy kanyarból, értelmetlen.
Meg a 60-as tábla mellett, ha vissza mered venni a tempót 70-re, sokszor morcosak lesznek érte. És akkor jön a duma szintén, hogy "miért vannak olyanok akik egyenesben 100-zal mennek, de utána meg 70-nel"? Ez is egy itteni kérdés volt. Azért megy 70-nel, mert 60-as tábla van csak az nem tűnt fel a mögöttes autósnak. Akinek a követési távolság sem tűnik fel, annak egy sebeségkorlátozó tábla vagy a kocsi sebességmérője szerinted mikor fog?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!