Hogyan kell úgy fékezni, hogy a megállásnál ne ugorjon egyet a kocsi? Mit kell máshogy nyomni?
Piros lámpánál már hamarabb leveszem a lábam a gázról, és lassan, gurulva közelítem meg a lámpát, már szép lassan fékezve, közben kuplung benyomva.
Az oktató azt mondta, a végén nem kéne előrebuknunk, hogy a biztonsági öv tartson meg.
De hogy mit csináljak másképp, azt nem mondta.
Tudom, hogy őt kéne megkérdezni, de már ebben a hónapban nem fogok menni vezetni, ezért írom ki.
"10 eves auton tanulok egyebkent."
Tökmindegy. Ugyanúgy kell legyen érvényes műszakija, mint egy újnak!
#9: Tudom semmi köze a kérdésnek, de ha már felmerült, akkor reagálok rá.
Szóval a hiperszuper fék, ahogy korábban is írtam, az tényleg megszokást igényel és jómagam is zavarónak tartom, de a teljes igazsághoz az is hozzátartozik, hogy nagy sebességnél egyébként tényleg van értelme. Nem tudom pl. próbáltad-e autópályán, de 120km/h-nál fékezve szerintem pont jól jön, hogy ennyire érzékeny és nem kell erőből taposni (mint egy régi autónál), hogy lassuljon az autó.
Erre jó megoldás lehetne a szabályozott rásegítés ami kisebb sebességnél nem segít annyit és nem lesz tőle annyira érzékeny a pedál.
Mert egyébként a rásegítések nélkül a mai autók szinte meg se állnak, próbáltam már leállított motorral gurulni egy ilyenben, fognom kellett a kormányt és úgy erőből fékeznem, hogy megálljon. Szóval az egészben a kulcs a szabályozás lenne a sebességhez mérten.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!