Mi az oka annak, hogy a metró két külön alagútban megy?
Figyelt kérdés
2017. okt. 21. 21:50
1/7 anonim válasza:
Mert könnyebb két kisebb lyukat fúrni, mint egy nagyot.
2/7 anonim válasza:
Attól függ, hol építkezel, de jellemzően egyszerűbb a két kisebb alagutat kifúrni, mint egy jóval nagyobbat. Ugyanakkor kéregvezetésű szakaszokon, ahol gyakorlatilag fentről kiadnak egy gödröt és födémet tesznek a tetejére, egy “alagút” van.
3/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a válaszokat - ezt gyanítottam én is, csak nem voltam biztos benne.
2017. okt. 22. 12:17
4/7 anonim válasza:
Ahogy előttem írták. Ráadásul a szemben közlekedő szerelvények légáramainak leküzdés hatalmas energiatöbbletet igényelne.
5/7 A kérdező kommentje:
aha! a légáram is! erre nem gondoltam.
Köszönöm a válaszokat.
2017. okt. 26. 00:24
7/7 A kérdező kommentje:
hm, hát tényleg, majd elvisz minket a szél az állomáson, ha érkezik! Köszönöm.
2017. okt. 30. 14:53
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!