Miért lett újabban divat a helyzetjelző + első ködlámpa használata nappali menetfényként?
Tehát ne essen félreértés, nem akarok ingerelni senkit, csupán a véleményekre, és meglátásokra vagyok kíváncsi a többi autóstól! Amennyiben nem látták el a járművet nappali menetfénnyel, akkor nem érdemesebb lenne egyet utólag beszerelni avagy használni a tompított fényt?
Biztosan nem nézem félre, mivel a jármű hátsó helyzetjelzője világít, ahogy az is megtévesztő lehet, hogy például a Skodáknál vagy éppen egyes koreai modelleknél az első ködlámpa mellé szerelik a menetfényt.
Nem vagyok ködlámpa ellenes, kiváló találmány, használom amikor kell és szükségét érzem a látási viszonyoknak megfelelően elől-hátul egyaránt ésszerűen.
Végső soron más is tapasztalta már ezt a jelenséget?
Köszönöm a válaszokat! :)
Mert menőnek tartják és azt hiszik a nappali menetfény az egyenlő a ködlámpával is vagy azzal helyettesítik. Csak épp a kettő fényereje marhára nem azonos.
Akinek nincs annak ott a tompított, azt is bőven észrevenni, a többi már csak magamutogatás.
Én az utólagos pimpelésre tippelek. Alapból nálam helyzetjelzőnél nem tudok első ködlámpát felkapcsolni. Ahhoz a 20 eves Toyotában kell a tompított is.
Van egy I10-es Hyundai a családban az is olyan, mint a 4-esé. Ködlámpának tűnik, de nem az. Helyzetjelző ilyenkor nincs.
Szoval csakis "optikai tuning". Ha szőrözősek vagyunk akkor mondjuk szabálytalan is...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!