Ti voltatok olyan helyzetben már hogy egy több fős kocsisort előztök, és a alig tudtok visszamenni normálisan a sávotokban, mert a kocsisorban valaki vélhetően megijed és fékezni kezd az előzés miatt? Ilyenkor mit tennétek? Bővebben lenn.
En azt vallom, hogy ha 120-al akarsz menni keress egy autopalyat...
Nem mondom, ha nincs forgalom en is megyek neha annyival. De ha surubb a forgalom es emiatt allandoan elozgetni kell, akkor ezzel csak veszelyezteted magadat es masokat is es meg idobol sem nyersz kulonosebben sokat...
ilyen előzés teljesen normális, mondhatni mindennapos eset..csak nem itt kell panaszkodni, valamint az embereket ekézni, hanem 200 LE alatt nem kell ilyen kezdeni.2-300 lóerővel már lehet tíz kocsit előzni ahogy a nagykönyvben meg van írva. 100 LE kevés...akkor nincs idő kresz oktatást tartani a sorban haladóknak...
Pláne, ha hallanád minek neveznek, illetve miket kívánnak a többiek ebben a mindenki számára életveszélyes helyzetben.
ne válaszolj, ha szabad kérnem.
15-ös
Nem láttam hogy traktor lesz elől, mert valami furgon ment elől. Pont akkor lassított le, mikor már előzésben voltam, és utána a többiek is belefékeztek. Szar helyzet volt minden esetre, és biztos nagyon bunkónak is tűntem.
Kérdező! Légyszíves az ilyen mutatványokat fejezd be!
Ki nem állhatom, mikor megyek 90-nel és így bevágnak elém, hogy 60-70-re kell lassítanom. Ilyenkor kürt, éjjel refi.
+30-as tempóért nem előzünk.
116 lóerős dízellel sem előzök kocsisort!
A6-tal már igen.
18
Nemcsak neked, más is írta.
Miért gondoljátok, hogy erős autó kell kocsisort előzni?
Ugye azért mert jobban gyorsul, gyorsabb.
Pl 3,0tdi - vel elkezdenék kocsisort előzni, ugye nyomjam neki rendesen, akár padlóig mert hát előzés.
A 3. kocsi mellet már simán 140-el mehet, ezért nem teszem mert a nagy sebességkülönbség is komoly veszélyt rejt (pl visszasorolásnál ha ugy adódik)
80-al haladó kocsisort is max 100-110 előznék, nem nyomnám tovább akkor sem ha a kocsi bőven menne.
Úgy általában előzni könnyebb és biztonságosabb gyorsabb autóval de az is csak akkor ha a vezető nem esik túlzásba és nem akarja mindenkinek megmuttni az utója teljesítményét. Ehhez kell egy felelősségérzek, sőt általában bizonyos életkor is.
na jól le lettem pontozva, ez általában azt jelenti, hogy sokaknál betalált a mondanivaló :)
Aki azt mondja sort nem szabad nekiállni előzni, az nem szokott országúton megtenni hosszabb utakat. 5 km-t ki lehet bírni sorba beállva 70-el, minden kanyarban 50-re fékezgetve, de 50-100 km-t már nem igazán.
Valaki még azt is állította, hogy nem szoktak az autók vonatozni.
Na akkor elmondom hogy alakul ki a vonat.
Az egész egy lassú járművel kezdődik, jobb esetben valami rakományt szállít, és állandó sebességgel halad, rosszabb esetben valami világát nem tudó ember gyorsítgat lassítgat.
Sorban érik utol a gyorsabbak, amelyikből mondjuk minden ötödik fél előzni. 4 kocsi még simán megelőzte az egy lassút, majd beesett félős ötödikünk, szorosan a lassú járműre tapadva folytatja útját.
A következő érkezőknek már nehezített a feladat, 2 kocsit kell egyszerre megelőzni. Ezt már csak 5-ből 3 vállalja :) és így tovább, szépen kialakul a sor.
Ha beállok a sorba, mindig hagyok magam előtt elég helyet, és nem bírom felfogni más miért nem! Iszonyat balesetveszélyes ez a fajta járműkaraván, elég csak elöl egy kis fékezés, a 10-dik kocsinál már lehet lesz is egy ráfutásos kocc.
KÖVETÉSI TÁVOLSÁG!
És akkor aki haladna 90-el, az tud egyenként előzni.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!