Kerékpározás közben fülhallgatóval tiltott zenét hallgatni?
elvileg nem tiltott, de anyum koleganőjének a fia biciklizett fü
lgallgatóvan és elütötte a 19 éses fiát úgy, hogy nyaktól lebénult és ezért veszélyes mert nem hallod pl. városban ha jön a mentő 3s elég kellemetlen helyzetekbe keveredhetsz
Xanaxos, a "veszélyes" kifejezés nem azt jelenti, hogy azonnal meghalsz, hanem hogy nagyobb kockázatot jelent.
Például a hegymászás is egy veszélyes sport, de ez nem azt jelenti, hogy minden hegymászó meghal a hegy lábánál, hanem hogy nagyobb az esélye hogy baj éri őket, mintha otthon ülnének a szobában.
Lehet, hogy te bedrogozva, süketen és félig vakon ötször körbetekered a Balatont, mert szerencséd van, de ha valami balesetveszélyes helyzet adódik, több esélyed van reagálni - és ezáltal túlélni - ha tudomásod van róla, mint ha nincs.
Ennyit jelent az, hogy veszélyes.
Teherautó a munkaeszközöm, ezen kívül segéd motorkerékpárral járok
A teherautó először behúz, aztán kilök, ez különösen veszélyes a kerékpárosokra
Nemrég megkaptam, hogy miért nem húzódom, le a kétsávos úton az út szélére, és azért nem, mert egy sáv az enyém, a másik sáv bárkié.
Ha lehúzódom, a könyököm mellett mennek el, nincs mód a menekülésre, kerékpárosokra ez különösen igaz
Ja és szeretnék olyan drága autót, amire nem kell index
Érdekes, pár hozzászólással ezelőtt az egyik kerékpáros kollégád még azt mondta, hogy nehogy már a kerékpárosnak kelljen a saját biztonságára figyelnie...
Idézem: "Ha az autó veszélyes a kerékpárosra, akkor nem a kerékpárosokat kell korlátozni a veszély elhárítása érdekében, hanem az őket veszélyeztető autósokat."
@36: így kell totálisan félreértelmezni az ember mondanivalóját.
Egyébként pedig nem kellene mindenáron bemesélni azt, hogy a kerékpáros közlekedés valami tömény életveszély lenne, amit csak teljes lovagi páncélzatban, hiperszenzuális képességekkel lehetne túlélni. Semmivel sem veszélyesebb, mint bármely más közlekedési eszközt használva.
A hozzászólások jelentős része szerint természetesen tiltani kellene, merthogy korlátozza a hallást, ami miatt az ember nem képes a környezete érzékelésére, stb...
Rendben. De akkor ne csak a kerékpárosok esetén tegyük ezt meg: tilsuk meg a motorikus járművek motorhangját, hiszen azok elnyomják a környezet hangjait; az autók karosszériáját, ami alapból hangszigetelő, a motorkerékpárosok bukósisakját... az autórádióról nem is beszélve!
Ezek ugyanolyaqn hatással vannak a vezető hangérzékelési képességére, mint a kerékpároséra a zenehallgatás.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!