A forgalom mely részvevőit utálod és miért? Lent a lista.
Kormot okafo dizeleseket, repedt fazek hangu benzines tuner joskakat.
Meg az olyanokat akik nem ismerik az indexet.
Ja meg neha a taxisokat amikor rally versenyzo modjara mennek.
Kamionos meg buszos.
Nagyon lassan mennek, nehéz őket megelőzni mert 3 szor olyan hosszúak mint egy autó és nehéz kilátni mögülük.
Biciklist elég könnyű kielőzni, nem jelent nagy gondot.
Én kamionos vagyok. A legrosszabb nincs ott a listán. A német kispolgári autós. Ez a legrosszabb - ever.
Mindent betart, de ez kevés, általában a megengedett sebességhatás -10 km/h. A tábla vonalától. Mondjuk jön egy útépítés, ki van írva, sávszűkítés, megszűnés. Még megelőzi a kamiont, nem sokkal azután 60 - as tábla. A tábla előtt éppen, hogy végzett az előzéssel, a tábla vonalában teljes fék.
Autópálya felhajtó, gyorsítósáv, kb. 1 km hosszú. 50 - nel hajt végig, majd a gyorsítósáv felénél kiszédül a külső sávba, függetlenül attól, hogy ott milyen jármű, és milyen sebességgel érkezik.
Megáll a gyorsítósáv ELEJÉN a macisajtnál.
Megáll a gyorsítósáv végén, mert nagy a forgalom és ott vár. Mögötte harmincan mások is. Nem hajt rá a leállósávra, hogy onnan, folyamatosan gyorsítva besoroljon, társadalmi érzéke ekkor mértékű szabályszegést nem viselne el.
A német rádió NAPONTA bemondja: figyelem, itt és itt valaki szembe megy a forgalommal az autópályán.
Nyáron beül a lakóautóba/felakasztja a lakókocsit. Nem érzi. Nem tud vele parkolni, előzni, sávot váltani, tolatni.
Dugóban 200 méteres követési távolságot tart.
Az autópálya SZEMBE oldalán baleset történt. Fékez és bámészkodik. Erre dugó keletkezik eme oldalon is.
Háromsávos pályán középen megy. Megelőzöd jobbról - dudál.
Be akar sorolni. Beljebb mész egy sávot, hogy segíts neki. Besorol, és kb. 85 - 90 - nel megy, és az istenért nem akar visszaengedni. Észre sem veszi, hogy segítettél neki, sőt, rád hívja a rendőrt, hogy előzöl kamionnal.
Télen vége mindennek, legalább 0.5 centi út az úttesten. 60 - nal hajt. Fékez. Emelkedő jön, nem gyorsít. Az emelkedőn fékez.
Ki van írva, hogy útépítés LESZ, mondjuk 1500 méter múlva. Erőteljesen fékez.
- taxis: ahol lehet bepofátlankodik eléd, soha nem enged be, mert akkor veszítene 2 másodpercet. A szabályokat sajátosan értelmezi.
- "béjemvés" (de ide tartoznak az audisták, mercisek, suvosok, stb. is):
Neki mindent lehet, az irányjelzés, jobbratartás ismeretlen számára, útszűkületnél átmegy a szembesávba, az nem számít, hogy a szembejövőnek van elsőbbsége, takarodjon.
Parkolásnál minimum két helyet foglal vagy szabálytalanul áll meg kocsibeállóban, járdán, bicikliúton.
A szirénázó autónak nem ad elsőbbséget, megkülönböztető jelzéssel se különb az ő szuper kocsijánál.
- biciklis/robogós:
nem ismeri vagy leszarja a szabályokat (pl. a piroslámpát), ha nagy nehezen megelőzöd a következő lámpánál vagy stop táblánál megint bejön eléd és feltart.
Nem használja a bicikliutat, inkább az autósok idegeit őrli.
- boyracer
Mindig megtalálja a legveszélyesebb helyet az előzéshez, ha te elkezded előzni, rágyorsít.
Vinnyogtatja vagy brummogtatja a fostalicskáját éjszaka is és/vagy füstöt ereget az arcodba.
- kalaposhétvégi
A kanyarban 30-cal megy, az egyenesben felgyorsít, hogy nehogy meg tudd előzni. Egy többsávos út már bonyolult neki. Jobbkezes kereszteződésben, vagy forgalmasabb csomópontban már végképp fogalma sincs mi történik.
Ha villantok neki, hogy elengedem, akkor vagy nem figyel, vagy bámul rám, hogy most mi van.
Autópályán a belsőben araszol 110-zel.
A rendőröket csak akkor utálom, amikor a bokorban traffiznak.
Ezek persze mind általánosítások voltak, tisztelet a kivételnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!