Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Városba hogyan történhet...

Városba hogyan történhet halálos karambol?

Figyelt kérdés

50-60 a tempo, töréstesztek is kb ekkora tenponal vannak, még súlyosabb sérülésnek se nagyon szabadna..

[link]



2017. febr. 11. 10:33
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
100%
Sajnos a balesetek nem pontosan 45% átfedéssel, és nem pontosan szemből történek, hanem mindenféle irányból. A tesztben nincsenek az utastérben rögzítetlen nehéz tárgyak, a valóságban vannak.
2017. febr. 11. 10:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
100%

Elöször is ez a sebesség a harmadik emeletröl történö esésnek megfelelö erökkel hat.


Másodszor a töréstesztek a frontális ütközést mutatják, ha oldalról történik, akkor sokkal kevésbe védettek az utasok.


Harmadszor, ha nincsenek bekötve a biztonsági övvel, vagy nem megfelelöen, akkor az ütközés ereje miatt símán átrepülhetnek az üvegen, vagy nagy erövel nekiütköznek az autó belsö felületeinek.

2017. febr. 11. 10:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
100%
A halálos balesetek okozói igen messze járnak legtöbbször az 50-60-as tempótól.
2017. febr. 11. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim válasza:
80%
Régi Lada oldala vs. újabb kocsi eleje. Ez az eredménye. :(
2017. febr. 11. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%

A városban sem mindenhol 50 a megengedett sebesség. Ott ahol az idézett baleset történt, pld. 60 - ha ezt csak picivel túllépi, már 70-nel megy.

Nyilván sokan nem annyival közlekednek mint amennyi a megengedett.

Egy "steril", laboratóriumi körülmények között elvégzett teszt és a valóság között annyi a különbség, mint a gyári fogyasztási adat és a valóság között. Ráadásul a törésteszt alapesetben egy mozgó jármú álló akadálynak ütközését szimulálja, míg egy frontális ütközésnél a két autó sebessége "összeadódik". Vagyis, ha két szabályosan, 50-nel közlekedő autó ütközik frontálisan, akkor az olyan, mintha valaki 100-az a falnak menne.

2017. febr. 11. 11:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 Koplárovics Béci ***** válasza:

Suzuki Wagon R (Vagy Opel Agila, de az ugyanaz) vs 30 éves Lada. A Lada gyakorlatilag 0 lett. Sebességkülönbség csak 50+50-nél szemből: 100... 30 éve még törésteszt sem volt.

Rossz párosítás. Minden tiszteletem a Ladának, de biztonság szempontjából ennyit is ér, hogy "akkor még volt anyag az autóban". Volt, csak minek?

2017. febr. 11. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:
A cikkben nem írja, hogy 50-el mentek volna.
2017. febr. 11. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
100%

Másrészt az emberi szervezet sem bír ugyanannyit ki ,minden egyes egyénnek más a tűrése,és hatalmas a szerencsefaktor is. Egyik ember elesik beveri a fejét és csak anyázik egyet, a másik meg ott hal meg,mert elreped egy ér a fejében.

Sokan nem kötik be magukat városban, mert "csak" 50 el mennek,csakhogy 50 -el kifejelni az edzett szélvédőüveget és tüdőre venni a kormányoszlopot nem egy életbiztosítás.

2017. febr. 11. 12:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:
78%
Az még semmi, kérdező! Az milyen ciki, amikor a kéményseprőt üti el az autó...
2017. febr. 12. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 anonim ***** válasza:

Kolárovics Béci

De volt törésteszt, csak a tévében azt nem nagyon mutogatták, internet meg még nem volt.

https://www.youtube.com/watch?v=ydOaxOwOrc0


https://www.youtube.com/watch?v=7XVSo8ffREg

2017. márc. 18. 16:50
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!