Miért 50 km/h a városokban a sebességhatár mikor senki sem megy 50-el?
Én elég renitens vagyok, de azért kell egy határnak lennie. Egyébként én is általában 65 km/h körül megyek - a forgalom függvényében.
Én inkább a pályán emelném meg a tempót, mert ott tényleg nincs értelme a 130 - nak, vagy 110 - 120 - szal egerésznek a tökölősök, aki siet meg úgyis tolja 150 - 160 - nal vagy még többel is. A büntetést is csak 150 felett küldik ki. Akkor meg miért nem annyi a határ?
Ha annyi lenne a hatar, akkor megint mindenki +10, +20-al tobbel menne.
A 20-as hatar meg azert hulyeseg, mert aki normalisan kozlekedik, szenne lenne buntetve...
Szerintem városba ideális az 50, de belvárosokba, 40-re venném midnenhol a sebességet a gyalogosok miatt. Biztonságosabb lenne, illetve hasonlóan mint svájcba több helyen méretnék, civil autókból, 1 km/h túllépés is birságolnék. Sajnos nálunk nem ez a bevett gyakorlat, ja és 25 km/h sebességtúllépés felett, egyedileg kéne vizsgálni a dolgot, és a fizetéshez igazitani a büntetést. Bár mondjuk ez se biztos jó, mert lehet valaki 30 milliós autóval száguldozik és létminimumra van bejelentve. Autópályán azért lenne veszélyes a sebesség korlátozást bőviteni, mert először is 30 km/h nál jelentősen nő a fékút, reakció idő stb... mai világba a környezetszenyezés is fontos, tehát biztos nem tapsolna az uniú. Másrészt sajnos a magyar autópálya nem úgy néz ki mint a német, tele van lepukkant autókkal a pálya amik 80-nal mennek, piszok sok baleset lenne.
Engem az idegesit mikor az elkerűlőn is 50-es tábla van.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!