Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Miért 50 km/h a városokban a...

Miért 50 km/h a városokban a sebességhatár mikor senki sem megy 50-el?

Figyelt kérdés
A kétsávos felüljárókon mennek 70-80-al, de a sima utakon is 60-70-el. Ennyi erővel lehetne 20 km/h a sebességhatár, tökmindegy hogy valaki az 50-et vagy a 20-at nem tartja be. A szűk utcákban meg amúgy is 30-al mennek az emberek.
2016. máj. 2. 12:30
 1/10 anonim ***** válasza:
50%
Ráérsz még azzal a jogosítvánnyal
2016. máj. 2. 12:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
20 éve van jogosítványom!
2016. máj. 2. 12:37
 3/10 anonim ***** válasza:
31%

Én elég renitens vagyok, de azért kell egy határnak lennie. Egyébként én is általában 65 km/h körül megyek - a forgalom függvényében.


Én inkább a pályán emelném meg a tempót, mert ott tényleg nincs értelme a 130 - nak, vagy 110 - 120 - szal egerésznek a tökölősök, aki siet meg úgyis tolja 150 - 160 - nal vagy még többel is. A büntetést is csak 150 felett küldik ki. Akkor meg miért nem annyi a határ?

2016. máj. 2. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
48%
De ezt tudják a nagyházban is. Na ezért "találták ki " a VÉDA-t. Ezzel nagyon szép bevételre tesznek szert.
2016. máj. 2. 12:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:
34%

Ha annyi lenne a hatar, akkor megint mindenki +10, +20-al tobbel menne.


A 20-as hatar meg azert hulyeseg, mert aki normalisan kozlekedik, szenne lenne buntetve...

2016. máj. 2. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
22%

Szerintem városba ideális az 50, de belvárosokba, 40-re venném midnenhol a sebességet a gyalogosok miatt. Biztonságosabb lenne, illetve hasonlóan mint svájcba több helyen méretnék, civil autókból, 1 km/h túllépés is birságolnék. Sajnos nálunk nem ez a bevett gyakorlat, ja és 25 km/h sebességtúllépés felett, egyedileg kéne vizsgálni a dolgot, és a fizetéshez igazitani a büntetést. Bár mondjuk ez se biztos jó, mert lehet valaki 30 milliós autóval száguldozik és létminimumra van bejelentve. Autópályán azért lenne veszélyes a sebesség korlátozást bőviteni, mert először is 30 km/h nál jelentősen nő a fékút, reakció idő stb... mai világba a környezetszenyezés is fontos, tehát biztos nem tapsolna az uniú. Másrészt sajnos a magyar autópálya nem úgy néz ki mint a német, tele van lepukkant autókkal a pálya amik 80-nal mennek, piszok sok baleset lenne.

Engem az idegesit mikor az elkerűlőn is 50-es tábla van.

2016. máj. 2. 12:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
71%
Azért, húsz éve jogsis barátom, mert ha megemelnék 70-re, akkor mindenki százzal száguldozna, mert az a plusz 30-40% még belefér.
2016. máj. 2. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 A kérdező kommentje:
De úgy lenne hetven hogy 71-nél (vagy 73-nál ha vesszük a trafi hibahatárát) már menne a büntetés.
2016. máj. 2. 17:31
 9/10 anonim ***** válasza:
67%
BP-n próbálja csak emg valaki betartani a szabályokat pl. Rögtön 20 paraszt dudálná le.
2016. máj. 2. 20:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 Alex Fly ***** válasza:
40%
Esetleg azért, mert a városokban alapvetően emberek élnek és nem száguldozásra szolgál?
2016. máj. 2. 23:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!