A Ford vagy a Renault vezette be az "extrákat" az alsó-középkategóriába?
Például a Renault Mégane I ráncfelvarrott verziójában alap volt a klíma, centrálzár meg hasonlók.
Ezt a verziót 2000-től gyártották, 16 éves autókról van szó.
Tehát minden volt benne, ami egy magasabb kategóriában.
Meg, talán a Ford kezdte így fejleszteni a kocsijait.
Viszont, sok márkánál , az alsó-középkategória nagyon hiányos, puritán volt a 2000-es években.Például, az Opel Astrák közül nagyon sokat adtak el 0 felszereltséggel.
De a Volkswagen konszern olcsóbb márkai közül is (Skoda, Seat) sok modell "kulcsos", nem centrálzáros és klíma nélküli volt.
Persze, manapság, már a Corsában is alap a légkondi, nem is gyártanak már nélküle autót.
Na, de nevezhető-e a Renault úttörőnek az alsó-középkategóriában?
Franciák, olaszok kezdték el teletömni a kisautókat extrákkal. Pl. Fiatnál '99-ben az alapfelszereltség úgy nézett ki egy kis Puntonál, hogy 2 légzsák, 2 el. ablak, távirányítós kpi. zár, city szervo.
Mikor egy nagyobb kategóriás Golfban, Astrában még izomszervó meg kurblis ablak volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!