Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Hogyan lehetne lefaragni a...

Hogyan lehetne lefaragni a taxisok kiadásait, ezáltal jogosan olcsóbbá tenni a szolgáltatásukat?

Figyelt kérdés
Több oldalon is lehet olvasni a taxisok kiadásairól.Sokan felvetik, hogy a nagyobb cégek akár 70-80 ezres havi tagdíjakat is elkérnek. A másik véglet azok akik egyedül vannak. Miért nem alakít 30-35 taxis egy taxicéget, amiben ők szintén, mint vállalkozók működnének? Szabályozva lenne, hogy egy cégnek létszámtól függően hány droszthely jutna, a város meghatározott területein. Van 4000 taxi Budapesten, lenne egy kb 100 ilyen taxivállalat, mindenki a saját kedve szerint válogathatna. Igy nagyobb lenne a konkurencia, és az ilyen jellegű cégek is azt néznék, hogy elnyerjék a bizalmat.
2016. jan. 22. 08:37
 1/5 A kérdező kommentje:
A forgalmasabb helyeken pedig vegyes lenne a droszthasználat, az első indul elv alapján működne a szolgáltatás. Csak akkor lehetne odállni, ha van üres hely.
2016. jan. 22. 08:38
 2/5 Koplárovics Béci ***** válasza:
100%
A budapesti taxizás FIXÁRAS. Azaz kötelezően annyinak kell lennie a díjaknak, amennyit a hatóság (kormány) megszab. Ettől nem csak drágább nem lehet, hanem olcsóbb sem. Így gyakorlatilag versenyezni sem tudnak egymással. Árban legalábbis nem. Színvonalban, felkészültségben, udvariasságban stb-ben tudnak/tudnának. De az Uber lényegesen olcsóbb, és az átlagembernek kb semmi más nem számít (érthető módon).
2016. jan. 22. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Az egyik részről igaz, hogy a nagyobb taxicégek 70-80-90 000-res tagdíjat elkérnek, cserébe viszont nyújtanak is valamit.

Például kapsz egy rakás fuvart, amitől nő a forgalmad..


" Miért nem alakít 30-35 taxis egy taxicéget, amiben ők szintén, mint vállalkozók működnének? "

Mert akkor alapítaniuk kellene valami vállalkozást, kell hozzá egy szakmai irányító, valami 2 000 000Ft körüli letét, annak is vannak költségei :)


Ez a bizalom dolog szerintem túl van hypeolva. Sok kérdésnél felveti, hogy az ubernél értékelni lehet, a sima taxinál meg...

Ha én rendelek egy társaságtól egy taxit, az elvisz A-ból B-be és valami nem oké, akkor felhívom még a kocsiból a társaságot, hogy ez a problémám, a viteldíj nincs arányban a szolgáltatással ( órabuherálás ), nem működik a bankkártyás terminál stb.. Nyilván nem fog egy taxistársaság sem negatív reklámot csinálni magának, csak hogy valamelyik alvállalkozójának 5000-rel több maradjon zsebbe hónap végén, de a telefont megemelni nehéz, kettőt kattintani anonim módon meg könnyű..

2016. jan. 22. 10:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

"A budapesti taxizás FIXÁRAS. Azaz kötelezően annyinak kell lennie a díjaknak, amennyit a hatóság (kormány) megszab. Ettől nem csak drágább nem lehet, hanem olcsóbb sem. "


Hát pont ezaz, ezért utálom én is az Ubert, és tartok a taxisokkal. Milyen verseny ez? Nem tudnak csinálni semmit, olyan törvények vannak rájuk, hogy be**arás, az Uberesek meg azt csinálnak amit akarnak.

2016. jan. 22. 14:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Az Uberesek mókázasa sem fog sokáig tartani. Megneszelte a kormány, hogy van benne pénz, ezért úgy meg fogják őket is sarcolni, mint a taxisokat.
2016. jan. 23. 04:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!