Mi a véleményetek erről a sofőrről?
https://www.youtube.com/watch?v=XeXCRRCTIJM
Két kérdésem lenne még hozzá:
1.Azt leszámítva,hogy túllépi a sebességhatárt szabályos? (mivel úgy tudom városban lehet jobbról-balról előzni)
2.Miért fogja a váltót?Csak azért,hogy lazábbnak tűnjön?
Tipikus Audis p*csfej.
Igy bevagva a masik ele kicsit sem szabalyos elozes.
Azt hiszi azert mert Audi, ove a vilag, az utak.
A váltót azért fogja, mer' ő hipermenő. Bár ezt nem kellene hangsúlyoznia, hiszen ódija van és az ódi már önmagában menő. Egyébként gyakorlati haszna nincs annak, hogy az automata váltó előválasztóját támasztja. Tud anélkül is kapcsolni a váltó.
Párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten egyébként alapvetően jobbratartási kötelezettség van, vagyis a külső sávban kell menni, a belsőben előzni, előzés után pedig visszatérni a külsőbe. Aztán ahogy megtelik a külső sáv (mert ha mindenki jobbra tart, kívülről befelé telnek meg a sávok), minden eggyel befelé ugrik, amíg van szaabd sáv. Végül olyan is lehet, hogy négy sáv közül a legbelsőben sem tudsz előzni, mert az is tele van. Viszont én még úgy tanultam, hogy rövid távon többször össze-vissza sávot váltani tilos. Ha bővebben érdekel, nézd meg a jogtárban a KRESZ-t, abban benne van. Nem foglalnék állást az ügyben, nem vagyok én jogász.
A véleményem meg az, hogy a közút nem májerkodásra való. Ha ő kőkeménynek érzi magát az ódival, akkor fizessen be egy pályanapra, menjen el veretni és húzza meg magát a parkoló leghátsó sarkában, mikor a majd' kéttonnás übergermán TDI-masztodont az első kanyarban körbeautózza valami kikönnyített, bukócsöves 1.6-os kisautó kőkemény futóművel.
Helyenként megy 160-al is, de az átlag így is 120-130 tehát a fordulat szerintem stimmel.
Azt viszont elképzelhetően tartom,hogy rá van gyorsítva, de akkor is elég veszélyes.
Sokszor tényleg külön életet él a hang és a fordulatszámmérő. Pont odalép a koma hang alapján, a fordulatszám pedig megy le:D
Ettől függetlenül.. Szerintem pont azelőtt kapott ki Nidforszípbe és kicsit csapatott a nem versenyző autók között. Ügyes, jó példája annak hogy hogy kell kiszámolni a többi autó mozgását, előre tervezni hogy mikor melyik sávba kelljen menni (bár láttam jobbat is...), ettől függetlenül felelőtlen, mert sokan nem igazán használnak tükröt és simán bevághatnak elé. Ő tudja, majd összetöri a csinicsaj képét az anyóson.
Ezt meg lehet csinálni sokkal lassabban is veszélytelenül, fölösleges ilyen formában csapatni.
De azért lehet egy pár szót ejteni a többiekről is. Jobbratartás? Emberek! Középen és jobboldalt ugróiskolázni lehet! Takarodó kifelé!
1. Nem szabályos. Az ilyennek semmi keresnivalója volán mögött.
2. Azért, mert mást hiába fog, nem áll fel neki. Ezért éli ki magát az utakon
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!