Miért van az hogy a román, ukrán autósok nem tartják be a szabályokat?
Olvass vissza. 2x1-sáv esetén, a megengedettnél gyorsabban haladót előzni... :D
Nem leszek álszent, én is szoktam. De nem 92-vel előzöm a 90-nel haladó kamiont... Meg én nem belátható útszakaszon nem előzök.
Válasszuk ketté a feltartást és a szabályos kereteken belül autózást.
2x1 sáv:
Nem kötelező 90es határ esetén 140nel közlekedni, majd lassítok és előzök amint lesz rá lehetőség.
De kilómétereket totyogni 90esnél 70-nel mert a másik ráér, az már bosszantó tud lenni. Esetleg van egy csomó záróvonal, kanyarodósáv, stb, ha ott előzöl bunkó és közveszélyes vagy (holott nem mert mielött eltekered a kormányt illik tükörbe nézni), ha megvárod a szabályos helyet de jönnek szembe így gyorsan kell előzni, veszélyes száguldozó vagy. Ha villogsz hogy nyomd már a gázt, akkor idegbeteg.
Én egyszer hajnalban Dkeszitől Gödig egy Astrát kisértem 70-nel, mert hajnalban nagy volt a szembeforgalom ő pedig ráért.
2xtöbb sáv esetén felőlem bármennyivel totyoghattok, csak ne tartsátok fel a kamionokat és ha jön hátulról egy gyorsabb, akkor el kell engedni jobbratartással. Utána újra lehet szotyizni a belsőben
Nem is kell külön sáv a sietőknek, ha olvastad a válaszokat nem is arról van szó hogy unom a sorban állni, a benzinkúton átmenve és a leállósávon előzném a többieket. Nem vagyok bunkó autós, előzékenyen vezetek, ha van értelme lemondok az elsőbbségemről hogy ezzel segítsem a közlekedés többi résztvevőit.
Természetesen a tömött sorok vagy dugó esetén várom a soromat a többiek mögött mindenféle tolongás nélkül.
A probléma az, mikor az autós nincs tekintettel a másikra, nincsenek tömött sorok (többsávos úton 3-4 autó a láthatáron) és nem képes elengedni a jóképességű a másikat hanem fej-fej mellett haladnak egymás kezét fogva, aki menne pedig oboázhat hátul fölöslegesen.
Korábban indulni? Teljesen fölösleges több okból is.
Az év 3/4ében nincs időm és sietnem kell. Keveset tudok aludni, tudom hogy mennyi idő A pontból B-be, ha napi fél órával többet tudok aludni, már megérte.
Mivel évek óta ez megy, már hozzászoktam, ha ráérek akkor sem szeretem ha feltartanak. Mégegyszer kihangsúlyozom, nem az a baj ha sok az autó, hanem mikor az a pár darab direkt egymás mellett megy.
Nálam az autózás nem a kilátás nézegetéséről szól, nem azért autózom mert nélkülözhetetlen (pedig az), hanem mert szeretek vezetni. A közlekedésnek megvan a maga szépsége, amiben pont az a csodálatos hogy a különböző méretű, gyorsaságú járművek egymás akadályozása nélkül egy szép kerek rendszerben folyamatosan haladnak. Ehelyett bekerülnek a hibás egységek, amik szépen lerombolják az egészet.
Figyelmesség az egész és önjelölt rendőrként nem kell feltartani a másikat.
A sietség úgy néz ki az élet stílusod.
Amúgy több tanulmány is mutatja, hogy aki együtt közlekedik a többiekkel, lassabban, de nyugodtan ér célba és a.többieket nem tartja fel. Más részről aki össze-vissza cikázik, bevág mások elé, kihasznál minden lehetőséget, agresszívan vezet, az perceket spórol, miközben a közlekedés résztvevőinek sokkal nagyobb hátrányt okoz, és mindenkinek lopja az idejét ezzel.
Ha érted is amit olvasol, akkor rájössz hogy nem cikázok értelmetlenül össze-vissza. Akkor előzök jobbról (majd balról), mikor az egyébként majdnem ÜRES úton nem képesek jobbra tartani. De ez még a kisebbik probléma, inkább az idegesítő mikor ezen az ÜRES úton egymás mellett mennek és nem tudsz elmenni mellettük.
Mindjárt Black Friday, ha lesz egy jó ár-érték arányú kamera, akkor veszek egyet a kocsiba éa megmutatom miről beszélek.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!