Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Ha egy kamion lerobban azt a...

Ha egy kamion lerobban azt a sofőrjének mindenképp meg kell tudni javítania? Illetve tényleg igaz, hogy a kamionsofőröket "autószerelői" szinten oktatják, meg vizsgáztatják?

Figyelt kérdés
2015. szept. 8. 17:06
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
9%
Nem kell neki személyesen megjavítania, hívhat szakembert is, csak azt a soförnek kell kifizetnie a saját pénzéböl.
2015. szept. 8. 17:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
100%
Nekem a nagybátyám kamionsofőr és volt pár alkalom amikor vagy lerobban vagy defektet kapott. Ő nem szerelhette meg. Hívnia kell egy erre szakosodott szerelőt, vár egy darabig, majd amikor megérkeznek, ők szerelnek. Mesélte, hogy minden országban vannak ilyen szerelők akik a kamionos cégekkel szerződésben vannak. (így kötnek eleve biztosítást)
2015. szept. 8. 17:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
100%
Ja, és nem jól írja az első. Nem a sofőr fizeti a szerelés költségeit hanem a cég.
2015. szept. 8. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
9%
Az elsö vagyok: a testvérem kamionsoför, és bizony neki kell minden szerelést meg egyéb költséget fizetnie, a cég egyszerüen levonja a fizetéséböl.
2015. szept. 8. 17:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 anonim ***** válasza:
85%
4-es akkor a cég amelyiknél dolgozik a bátyád jól jár az idióta testvéreddel. :D Talán azért is fizet, hogy ott dolgozhasson? :D Hulljon a férgese. :D
2015. szept. 8. 17:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/11 anonim ***** válasza:
100%

Természetesen a sofőrnek nem kell megszerelnie a kamiont az út szélén, pláne nem vonják le tőle az árát...


Viszont nagyon sok olyan - apró - hibát meg szoktak csinálni a sofőrök, ami miatt kár lenne az idejét vesztegetni. Pl. izzót cserél, defektet javít (cserél kereket) folyadék szinteket ellenőriz - esetleg utántölt.


Nyilván egy turbót vagy egy váltót nem kezd el az út szélén szigszalaggal és púrhabbal "javítani".

2015. szept. 8. 19:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
100%

A mostani kamionoknál legnagyobb szerelés egy kerékcsere, de tudok olyan cégről, amelyik azt se engedi a sofőrnek.

Lassan izzót se kell cserélnie a sofőrnek, mert egyszerűen nem tudja kicserélni a technológia miatt(xenon és ki tudja még mi)

Megáll a szerkezek, vagy hibakód vagy valami, telefon a cégnek, a cég meg intézi a többit. Ha elérhető közelben van egy szervíz és neked olyan gondod van hogy el tudsz odáig menni, akkor elmész lábon, ha nem akkor jön a segítség, természetesen a cég kapja a számlát, amihez neked semmi közöd.

A szerelősdi a régi időkben volt.

2015. szept. 8. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:
így már érthető! köszönöm a választ mindenkitől!
2015. szept. 8. 20:52
 9/11 anonim ***** válasza:
100%

Ahogy írták. Sem ilyen szintű szerszámkészlet, sem pótalkatrész nincs a sofőrnél és az ehhez szükséges szaktudása sincs meg egy átlag gépkocsivezetőnek.


A kerékcsere az alap dolog, de sok szerelvényen már pótkerék sincs.

2015. szept. 8. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

Persze, ha kell a váltót is kikapja félkézzel az autópálya leállósávjában...

Természetesen mindenki igyekszik bütykölni valamit, hogy hamar továbbhaladhasson, de ha nem megy, akkor jönnek a szerelők, esetleg elvontatják a kamiont, és természetesen mindent a cég áll.

2015. szept. 10. 21:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!