Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Budapesten tényleg kell, vagy...

Budapesten tényleg kell, vagy lehet pénzt adni a vizsgabiztosnak?

Figyelt kérdés
privibe is jöhett.

2015. aug. 14. 22:29
1 2
 11/18 anonim ***** válasza:
Nem kell, ha tudsz vezetni akkor át fogsz menni, ha béna vagy akkor megbuksz. Persze próbálkozhatsz pénzzel de mára már sokkal szigorúbbak.
2015. aug. 15. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/18 A kérdező kommentje:
Kénytelen vagyok! Egy pszichihátriai szökevénynél tanultam meg vezetni, az 1. órán azt se tudtam, melyik a fék, gáz, persze még kell 10-20óra stb. az oktatók, és VB-knek a markában van az ember! csak a papír kell, hogy ne vesszen el az a 30óra! nekem max egy 30ezer ft-ot bőven megéri. privibe jöhet, hogy hol vannak ilyen sulik..
2015. aug. 15. 13:42
 13/18 anonim ***** válasza:
Magyarország államformája : korrupt :) Szóval mindenhol van ilyen biztos,az oktatók tudják ki az ,mikor kell menni ,és mennyi a tarifa. Lebukási esélyük kb nulla,mert egy navos -rendőr sem fog végigülni egy teljes tanfolyamot hogy bebuktassa a korrupt csókát,meg le is bukna mert kérnek minden adatot a jogsihoz.
2015. aug. 15. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 14/18 A kérdező kommentje:
Ez igaz!
2015. aug. 15. 21:30
 15/18 anonim ***** válasza:

Örökzöld téma, 40-50 éve szóbeszéd a vizsgabiztosok lefizetése. Rizikós ilyesmire vállalkozni, könnyű lebukni. Nem kell más, mint megnézni, hol tettek sikeres vizsgát a 3-4 alkalommal bukottak. Erről bővebben, a Dunántúl legnagyobb korrupciós botrányáról, itt lehet olvasni:

[link]

2015. aug. 16. 07:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/18 anonim ***** válasza:

az oktató tudni fogja hogy melyik a pénzes VB, melyik az amelyik tényleg azt nézi hogy vezetsz.

a pénzes addig szopat amíg meg nem buksz, bevisz olyan helyzetekbe ahol nagy az esélye a hibázásnak, feltéve ha nem jattoltál.

a korrekt meg csak akkor buktat ha tényleg béna vagy.


beszéld meg az oktatóddal, h a kövi vizsgára viszed a lóvét, és ő úgyis tudni fogja hogy az adott VBnek érdemes-e odaadni, vagy sem. aztán adj bele amit tudsz, a vizsga közben úgyis rájössz majd, hogy ez éles helyzet, vagy már az elején le tudta zsírozni.


úgy gondolom hogy vannak olyan emberek, akiknek a vizsgadrukk olyan szintű stresszhelyzet, h képtelenek teljesíteni. mondjuk nekem elméleti dolgokkal sosem volt bajom, de az autóvezetés mindig is szívügyem volt, mégis lefagytam. 3 éve megvan a jogsim, normálisan, körültekintően vezetek.

2015. aug. 16. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/18 A kérdező kommentje:
Tudod az a vicces, hogy nekem az oktatóm mellett nemhogy vizsgadrukk, hanem hatalmas feszültség van, komolyan egy idegbeteg, és nagyon tiszteletlen, nem kezel egyenrangú partnerként. Mikor eljött a forgalmi vizsga napja, akkor voltam a legnyugodtabb, hogy végre belepofázás nélkül vezethetek, pechemre azonban meghúztak. Minimálisan gurult a kocsi stop tábla elött, nulla forgalom elött.
2015. aug. 16. 17:37
 18/18 anonim ***** válasza:

1. Elindulás gyorsulás:

hibapont: pedál, kormány, kézifék nem megfelelő használata, nem egyenletes, lassú ill. erőszakos indulás, biztonsági öv, jármű kivilágítása

bukás: elindulás előtti első ellenőrzések nem mennek, elgurulás, körültekintés és irányjelzés elmulasztása


2. Haladási sebesség:

hiba: magas fordulatszám, motor rángat, rossz sebváltás, gyorsulás-lassítás darabos, helytelen követési- ill. kis oldaltávolság

bukás: technikai kezelés leköt, rángatod a kormányt, akadályozás, kis követési táv, megtévesztő sebesség, fékkészenlét hiánya, durva fékezés, gyorshajtás, relatív gyorshajtás


3. Nyomtartás, irányváltoztatás, kanyarodás:

hiba: bizonytalan kormányfogás, szlalomozás, kormányzás kanyarban, a mögöttes forgalom nem figyelése, meredeken kihúzódás, akadály kései észlelése, besorolás késve, helytelen besorolás

bukás: nem folyamatos kanyarodás, nem jó iránytartás, járdára fel, indokolatlan kuplungozás, nincs jobbra tartás, nincs körültekintés vagy irányjelzés, sávelhagyás, elsőbbségadás elmulasztása


4. Helyzetfelismerés, közúti jelzések, észlelés, jelzés adás:

hiba: távol kezdesz lassítani, későn észlelsz, lassan reagálsz, piros-sárga felkészülés, tilosnál sebességfokozatban, gyalogoscsalogatás, jelzés későn, korán, röviden, hosszan, tükrök, forgalom nem megfelelő figyelése, lassú jelzésészlelés

bukás: nézel, de nem látsz, közúti jelzések figyelmen kívül hagyása, gyalogosok, figyelmetlenség akadályozás, körültekintés, irányjelzés elmulasztása, elsőbbségadás elmulasztása


5. lassítás, megállás:

hiba: motor lefullad, nem megfelelő fékezés, nem egyenletes lassítás

bukás. rendszeres durva fékezés, fék-kuplung kezelésének hibája, a forgalmi viszonyoknak nem megfelelő fékezés, körültekintés, irányjelzés elmulasztása


6. manőverek:

bukás: ha nem tudod végrehajtani


Végül: bármilyen vészhelyzetbe kerülés azonnali bukás.


A felsorolás nem teljes, hibapontokat több bakiért lehet összeszedni, de a "stop tábla" előtti minimális gurulás nem tartozik az azonnali bukások közé.

2015. aug. 17. 07:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!