Miért van az, ha egy "keményen dolgozó kisember" autóját azonnal kivágják a műszakin, ha egy kis rohadás van rajta, ezzel szemben a 3-as metró és több vidéki vasútvonal, stb. járművein több a rozsda, mint az épp felület?
Választott vezetőink a törvényalkotók.
A "keményen dolgozó kisember" kötelessége azokat betartani.
Hibásan értelmezik "a kivétel erősíti a szabállyt", ezért, hogy erősek legyenek a szabályok, magukat a kivételek közé sorolják.
Nekem pont az a tapasztalatom, hogy olyan autókat is simán (kenőpénz vagy bármi nélkül) is átengednek a műszakin, aminek már réges régen a roncstelepen volna a helye...
Amúgy mennyire életveszélyes a 3-as metró, mesélj? Hány utas sérüléssel vagy halállal végződő baleset is volt rajta az elmúlt 10 évben?
3: Ha nem volt halálos baleset még, az a vakszerencsén, Istenen, Allahon, Gipsz Jakabon, akárki máson múlt, de attól még az igencsak rossz állapotban van, s valóban életveszélyes.
Azt mondják azok, akik a metróban dolgoznak, illetve a busz-, troli- és villamosvezetők, hogy ha betartanák az előírásokat, s nem mennének ki rossz műszaki állapotban lévő járművel a telepről, akkor tömegközlekedés nélkül maradna a város.
Tök mindegy mit mondd Rozi néni, a Kálvin téri aluljáró trafikosa...
Szar állapotú a 3-as metró, ezt a vak is látja. De olyan hülyeséget ne mondjunk, hogy valami életveszélyes, hogyha az elmúlt 10 évben még komolyabb személyi sérüléssel járó balesetre sem emlékszem a vonalról, mert ilyen vakszerencse nincs.
Talán nem ugyanott vizsgáznak!
Mellesleg a kérdés inkább politika, mint közlekedés!
Baromi egyszerű: ha a kisember autóját nem engedik át a műszakin, akkor is megy az élet tovább. Ha a metrót leállítják a rossz műszaki állapota miatt, akkor megáll az élet, vesznek a szavazatok, nő a dugó, feszültek az emberek, ritkábban járnak egyes buszok, sőt akár munkahelyek is szűnhetnek meg, ha sokáig tart az üzemszünet.
Természetesen a döntéshozók kockázatot vállalnak a továbbüzemeltetéssel is, hiszen így bármilyen műszaki okokra visszavezethető balesetet rá lehet majd húzni az általánosan rossz műszaki állapotokra - holott bizonyos hibák akár egy alapvetően jó állapotú vonalon is előjöhetnek és balesetet okozhatnak.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!