A Pusztaszabolcs–Székesfehérvár-vasútvonalon miért nem Bhv kocsikat közlekedtet a MÁV a Bzmotok helyett?
A Bzmotok miatt rendszeresek az utaslemaradások és a sok csóró seregélyesi ingyen tud utazni, mivel a Bzmotok kocsijai között menet közben a kaller nem képes átmenni.
Miért nem képes kezelni a helyzetet a MÁV a Pusztaszabolcs–Székesfehérvár (44-es) vonalon? Legalább 4 Bhv kocsi + a mozdony megoldaná a problémát, nem értem miért nem tesz a MÁV a helyzet ellen. Sokkal kisebb forgalmú vasútvonalakon is Bhv-k közlekednek. Nem értem miért nem csoportosítanak át a sokkal kisebb forgalmú vonalakról Bhv-kat a 44-es vonal forgalmas, utaslemaradással sújtott járataira a Bzmotok helyett.
Néha nem értem a MÁV logikáját... Nem elég hogy k**va drága az utazás vonattal, de a cserébe kapott szolgáltatás jó lenne, ha elérne egy bizonyos szintet. Sőt, ha utaslemaradások vannak és a sok csóró seregélyesi ingyen utazik, akkor jelentős bevételektől esik el a vasúttársaság. Tényleg irreális a MÁV logikája.
A Pusztaszabolcs–Székesfehérvár-vasútvonalon miért nem Bhv kocsikat közlekedtet a MÁV a Bzmotok helyett?
Figyu, ahelyett, hogy húsz kérdést posztolsz a gyakorin ugyanabban a témában, miért nem írsz a Startnak egy elfogadható hangvételű, a problémát részletesen leíró levelet?
Amúgy a mozdonyvontatás drágább a motorkocsis üzemnél, de a problémádat plusz egy kocsival meg lehetne oldani.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!