Egy nagy teljesítményű sportautó reagálhat úgy a nagyobb gázadásra, hogy kicsúszik a fara?
A városban ahol lakom valaki vett egy Ford Mustangot, nem a legújabbat hanem annál egyel régebbit, de nem rossz, sokszor látom meg amúgy is feltűnő autó, de a sofőrje észre is veteti magát, kanyarodáskor mindig hallani ahogy hangosan felbőg a motor és csikorognak a gumik, az autó hátulja meg rendszerint kifarol.Ez produkció vagy az autó így reagál a nagy gázadásra?Mert mondjuk nekem is van,hogy nagy gázt adok pl kikanyarodáskor, de az 1800-as motorral nem csúszik ki az autó, ha esetleg nem feltett szándéka a faroltatás akkor is kimehet egy nagyobb gázadástól a kocsi hátulja?
(Nem úgy kell elképzelni,hogy keresztbe fordul az úton, de látszik,hogy megindul ki a hátulja.)
Nem tűnik gyenge kocsinak, biztos erős motorja van és szerintem simán megvan 300 LE ha nem több.
Ezt egy ladával is meg lehet csinálni.. :D
Persze nem egy lehalt ladával száraz aszfalton 4-esben.
Tény hogy a Mustang egy bitang erős cucc (ezúton hozzátenném, hogy a tulaj száradjon el :D), nem kell neki nagyobb gázadás, odapöccintesz neki már keresztben is van, ha nem figyelsz, és nincs ASR. Persze ASR-rel is simán keresztbe lehet rakni..
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!