Az ilyen tetvekkel nem lehet mit csinálni?
A szentendrei úton mentem a belsősávban, 70 helyett legalább 80-al, és a semmiből mögém került egy Range Rover, nem is a legújabb, olyan 2000-es évjáratú, extrém nagy kerekekkel, szép nagy behemót dög volt, és elkezdett villogni rám,hogy menjek már, de gondoltam én még azért befejezném az előzésemet, s miután ezt megtettem indexeltem hogy megyek vissza a középsőbe, de ő meg indexelés nélkül jött velem együtt és jól ledudált, megijedtem,azt hittem,hogy ő már előbb átakart oda menni csak nem vettem észre így megszakítottam az áttérést és visszahúztam a kormányt a belsőbe, ő szintúgy.
Ekkor esett le,hogy szórakozik, gondoltam oké, én nem viszem vásárra a bőröm, a lehetőséget megadtam volna ,maradok a belsőben, így is 80-al megyek, ha nem tetszik neki dudáljon meg csináljon amit akar.
Aztán végül az Árpád-híd felüljáróján a buszsávban előzött meg fitogtatva keménységét,hogy rá semmi sem vonatkozik, és elhúzott a búsba.
Eközben végig rám volt tapadva, ha hülye lennék ráfékeztem volna, csak akkor a kocsim szerintem a hátsóülésig eltűnik, az övén meg lesz 2 karcolás, és ezt ő is pontosan tudta.
Hallottam már,hogy vannak ilyen roh@dékok de én először találkoztam ilyennel, és hát mit mondjak, vérlázító, még az arcát se láthattam mert az első szélvédője kivételével mindene le volt sötétítve, bár a tükörben láttam,hogy egy baseball sapkás vékony férfi vezeti, gondoltam majd akkor nézem meg ha mellém ér,de az nem jött össze.
Ezeknek az embereknek az autó a fegyver, jó nagy gép,sötétítve, de ha kiszállna nyikkanni sem merne...bosszantó.
Sajnos nehéz ezekkel mit kezdeni. Pedig végleg el kellene az ilyeneket tiltani a vezetéstől, de ha lehet emberek közelébe se menjen. A gyorshajtás könnyű eset. Az ilyen akciókat nehéz dokumentálni. Persze nem lehetetlen.
Amcsi, ausztrál rendőrökről szóló dokfilmekben ott avan a kocsiban a kamera, gps-szel, minden finomsággal. Ha kell, helikoffer is besegít.
Mennyi most a büntetőpontok maximuma? 18 pont, azt hiszem. Na egy ilyen után adnék neki 17 pontot. Ha összejön a 18, egy év jogsielvétel, s újra vizsgázni mindenből. Második ilyen alkalommal végéleges.
De sajna, nem így van.
annyira mégsem igyekezhettél visszatérni, ha azzal a hatalmas autóval simán utánad tudott sorolni
gondolom kicsit szórakozni akartál vele
2-es
Az a behemót autó szerintem a legtöbb átlagos autót bármikor otthagyja...
Nem tartotta fel, mivel a megengedett legnagyobb sebességgel ment.
Ilyenkor hátsó ködlámpa be, bal láb a fékre, csak hogy világítson a féklámpa, aztán amikor megszokta hogy világít, kettőtt visszakapcsolni, és padlógáz előtt egytized másodperc padlófék. Mindig a hátsó a hibás... és egy hűtő mindig drágább, mint egy vonóhorog.
Én egyszer belefékeztem a parasztba, amikor a fél városon keresztül szórakozott velem, kb. 6 balesetveszélyes helyzetet teremtve..
Az egy nagy ML Merci volt, bár nekem se volt kisebb, én egy Nissan Muranoban ültem. Belém is jött, de az ő sara, hát a követési távolság..
És kiszáll pattogva egy vasággyal együtt 40 kilós faszi.
Tudjátok, a tipikus kocsival farokkompenzálós csávó, aki elhiszi magáról hogy felsőbbrendű.
Kihívtuk a rendőröket, majd mondtam hogy vészfékeznem kellett, ő pedig nem tartotta a követési távolságot.
Az autókat elszállították, az enyém TK, a Merga nem tudom. Majd bekérték a dfedélzeti kamera felvételeit, és pluszba bevarrták közúti veszélyeztetésért. Aztán lett egy új Muranom.
Mást nem tudsz velük csinálni, mert ritka az aki a saját kategóriájával kezd el szórakozni. A nagy dögben biztonságban van a tetves életük. Esetleg ha valami nagyobb darab kiszedi és belehajtogatja a kormányba.
De akkor megint nem őt fogják elővenni, hanem azt aki a testi sértést okozta.
Nem kezelted jól a helyzetet.
A nyugalom nagyon fontos. Te féltél, ez nem jó.
Amikor az én seggembe jön közel valaki, akkor magasról szarok rá. Hidd el, iszonyúan szar érzés a másik seggében lenni, nagyon hamar rá lehet unni, ha látod, hogy a másik szarik bele.
Ha az előzés után azonnal sávot váltottál volna, akkor nem lett volna ideje veled váltani, ez is tuti.
Lehet, hogy egyszerre akart váltani veled, ő is megijedt vagy felhúzta magát, hogy váltasz vele és vissza akart térni a belsőbe, ahova te is visszatértél. Ez az ő szemszögéből úgy nézhetett ki, mintha direkt szambáztál volna előtte, hogy ne engedd magad elé.
A legfontosabb a kiszámíthatóság. Sávváltásnál index, tükör és holt tér betekintés és nem órákig tartó váltás persze.
A kormányt pedig csak a legvégső esetben rántjuk ide-oda, de még akkor se. Kerülni kell a hirtelen mozdulatokat (kivéve a fékezést, ha az kell)
Az egész sztoriból a villogás meg a seggbemászás az amit helytelenítek a Rover-estől. Bár néha én is belemászok a másikba kicsit ha foglalja a belsőt indokolatlanul. (igaz a 70-es táblánál 80-al nem számít annak)
Ilyenkor kiteszed szépen az indexet jobbra és elveszed a gázt.
Hagyod az autót lelassulni, majd mikor elhalad neked jobbról aki éppen előztél, besorolsz mögé.
Ez egyrészt biztonságosabb mint amit csináltál, másrészt a mögötted jövőt szétveti majd az ideg, mert így még lassabban halad, mintha maradt volna mögötted 80-al.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!