Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Mi van akkor ha úgy traffipaxo...

Mi van akkor ha úgy traffipaxoznak a rend éber őrei, hogy nem jelentik be?

Figyelt kérdés
Ezzel semmi, vitát nem akarok kavarni, ma Monoron láttam, hogy voltak, de végigolvastam poén kedvéért, az erre a hónapra vonatkozó bejelentett traffipaxozást, természetesen nem volt ez benne. Waze-en jelentettem gyorsan nem hajtottam, szóval kéretik nem hőbörögni.
2014. szept. 6. 21:50
 1/8 anonim ***** válasza:
Ha nem szabálytalanodsz, akkor nem tök mindegy hol és mikor traffiznak? Inkább örülj neki hogy szűrik a gyorshajtókat.
2014. szept. 6. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
A válaszom erre az, hogy egyértelműen nem örülök neki, hogy ezekre fektetik az erőforrásukat. Volt nálunk betörés nem 1 nem 2. Kijöttek kb levegőzni, és lezárták az ügyet x idő alatt ergo akkor ha már nem csinálnak semmit ne a gyorshajtókra pazarolják az idejüket, hanem a tolvajokra, erőszaktevőkre stb stb. (és itt jön az én elméletem ha pl egy régi rossz kocsival közlekedő idős ember megy 50 el az mivel rosszabb mint pl egy új esetleg sportkocsival (aminek ugye jobb a fékereje ) fiatal jobb reflexekkel rendelkező vezető ül a volánja mögött, szóval ez az egyén ha pl 60-al közlekedik mivel roszabb mint az előző ember 50-el. (hozzátenném se sportkocsim se nem vagyok gyorshajtó de azért ne csináljunk ebből a dologból akkora dolgok mintha ezzel hú de nagy dolgok csinálna a rendőrség ) (ha pl 50 helyett 75-.... megy az ember evidens,hogy büntesse meg )
2014. szept. 6. 21:59
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

''egy régi rossz kocsival közlekedő idős ember megy 50 el az mivel rosszabb mint pl egy új esetleg sportkocsival (aminek ugye jobb a fékereje ) fiatal jobb reflexekkel rendelkező vezető ül a volánja mögött, szóval ez az egyén ha pl 60-al közlekedik mivel roszabb mint az előző ember 50-el.''

A rendőrök majd fékerőt mérnek az út szélén?

Az 50 majd kitolódik 60-ra, majd 70-re aztán 120-szal száguldoznak lakott területen.


Ha meg a te feleséged halna meg, azért mert valaki 70-nel ment be egy 50-es kanyarba, és átsodródik az ő sávjába, akkor azért hőbörögnél, hogy mért nem a gyorshajtókat üldözték a rendőrök, hanem a piti bűnözőket hajkurászták.

2014. szept. 6. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:

Nem értem a logikádat, kérdező. Szóval ha bejelentik, hogy trafiznak, akkor rendben van, hogy nem betörőket hajkurásznak, ha meg nem jelentik be a trafizást, akkor meg baj?


Továbbá: ha a trafizást be kell jelenteniük, akkor vajon a betörések megelőzésére irányuló járőrözést miért nem? Ha ilyen járőrt látsz, azt is jelented Waze-n? :)


Végül az értékrendedet helyrerakandó: ma Magyarországon sajnos nagyon sokan halnak meg gyorshajtásra visszavezethető balesetekben és hatalmas az anyagi kár is ilyenkor. Ezzel szemben a betörések elenyésző száma követel emberéletet és a kárérték is jellemzően kisebb. Na most akkor mivel is kell foglalkozniuk a fakabátoknak?

2014. szept. 7. 07:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Ez igaz. Tényen nem változtat, hogy én nem hajtok gyorsan (50 helyett 60 ne haragudjatok az nem gyorshajtás) illetve tegnap nem is mentem még 60-al se hanem kb 45-50 de az alapvető kérdésen nem változtat. Van ennek egy szisztémája, hogy ha bejelentik és ugye kimennek mérnek akkor ezt miért nem lehet, vagy, hogy van ez?
2014. szept. 7. 09:59
 6/8 anonim ***** válasza:

"50 helyett 60 ne haragudjatok az nem gyorshajtás"

Nem is fogják kb. senkin behajtani, mivel 15 km/h-s túllépés alatt nem lehet belőle közigazgatási bírságot csinálni, csak szabálysértésit, azt meg csak a helyszínen lehet beszedni, nincs objektív felelősség.


"Magyarországon sajnos nagyon sokan halnak meg gyorshajtásra visszavezethető balesetekben"

Inkább a relatív gyorshajtás a felelős, azt pedig nem méri a trafi. A statisztikák szerint az abszolút gyorshajtás nagyon kevés esetben okozott balesetet.

2014. szept. 7. 10:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

"Magyarországon sajnos nagyon sokan halnak meg gyorshajtásra visszavezethető balesetekben"


Ez igazából teljesen hülyeség, mert a balesetek 99,9% figyelmetlenség miatt történik. Két autós ütközése általában azért van, mert az egyik fél valami másra figyel. Ha valaki nem a rádiót, telefont, egyéb cuccait csesztetné vezetés közbe, sokkal kisebb lenne a balesetek száma. Most itt úgyis támadni fognak az emberek, de ha belegondol más, mikor teremtett elő veszélyes helyzetet, akkor éppen mint csinált a volán mögött, lehet más lesz a véleménye.

2014. szept. 7. 22:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
A KSH 2014-es adatai alapján a személyi sérüléses balesetek 92 százalékát gépjárművezetők okozzák, ezek 28 százaléka a sebesség helytelen megválasztására vezethető vissza. Ebben valóban benne van a relatív, de az abszolút gyorshajtás is. Az én véleményem, amit senki nem kérdezett, nem változik: amíg egyetlen ember is meghal abszolút gyorshajtás miatt, addig annak a rendőrnek igenis ott a helye az út szélén a trafival. (Igen, lehetne jobban, hatékonyabban csinálni. Pl. éjjel a diszkótól egy kilométerre életmentő lehet egy észhez térítő ellenőrzés.)
2014. szept. 7. 22:48
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!