Mi van akkor ha úgy traffipaxoznak a rend éber őrei, hogy nem jelentik be?
''egy régi rossz kocsival közlekedő idős ember megy 50 el az mivel rosszabb mint pl egy új esetleg sportkocsival (aminek ugye jobb a fékereje ) fiatal jobb reflexekkel rendelkező vezető ül a volánja mögött, szóval ez az egyén ha pl 60-al közlekedik mivel roszabb mint az előző ember 50-el.''
A rendőrök majd fékerőt mérnek az út szélén?
Az 50 majd kitolódik 60-ra, majd 70-re aztán 120-szal száguldoznak lakott területen.
Ha meg a te feleséged halna meg, azért mert valaki 70-nel ment be egy 50-es kanyarba, és átsodródik az ő sávjába, akkor azért hőbörögnél, hogy mért nem a gyorshajtókat üldözték a rendőrök, hanem a piti bűnözőket hajkurászták.
Nem értem a logikádat, kérdező. Szóval ha bejelentik, hogy trafiznak, akkor rendben van, hogy nem betörőket hajkurásznak, ha meg nem jelentik be a trafizást, akkor meg baj?
Továbbá: ha a trafizást be kell jelenteniük, akkor vajon a betörések megelőzésére irányuló járőrözést miért nem? Ha ilyen járőrt látsz, azt is jelented Waze-n? :)
Végül az értékrendedet helyrerakandó: ma Magyarországon sajnos nagyon sokan halnak meg gyorshajtásra visszavezethető balesetekben és hatalmas az anyagi kár is ilyenkor. Ezzel szemben a betörések elenyésző száma követel emberéletet és a kárérték is jellemzően kisebb. Na most akkor mivel is kell foglalkozniuk a fakabátoknak?
"50 helyett 60 ne haragudjatok az nem gyorshajtás"
Nem is fogják kb. senkin behajtani, mivel 15 km/h-s túllépés alatt nem lehet belőle közigazgatási bírságot csinálni, csak szabálysértésit, azt meg csak a helyszínen lehet beszedni, nincs objektív felelősség.
"Magyarországon sajnos nagyon sokan halnak meg gyorshajtásra visszavezethető balesetekben"
Inkább a relatív gyorshajtás a felelős, azt pedig nem méri a trafi. A statisztikák szerint az abszolút gyorshajtás nagyon kevés esetben okozott balesetet.
"Magyarországon sajnos nagyon sokan halnak meg gyorshajtásra visszavezethető balesetekben"
Ez igazából teljesen hülyeség, mert a balesetek 99,9% figyelmetlenség miatt történik. Két autós ütközése általában azért van, mert az egyik fél valami másra figyel. Ha valaki nem a rádiót, telefont, egyéb cuccait csesztetné vezetés közbe, sokkal kisebb lenne a balesetek száma. Most itt úgyis támadni fognak az emberek, de ha belegondol más, mikor teremtett elő veszélyes helyzetet, akkor éppen mint csinált a volán mögött, lehet más lesz a véleménye.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!