Hogy képes valaki levizsgázni kreszből, ha annyi esze nincs, hogy 1 biztonsági övet bekapcsoljon?
Bee? Nem tudom mit jelent, nekem hangutázó...
Hogy bekapcsolja-e, vagy sem, az nem magánügy a vizsgán sem, a forgalomban sem. A kérdésből nem derül ki, hogy egyszer nem kapcsolta be, vagy egyáltalán nem tud egy biztonsági övet bekapcsolni.
Eddig nagyjából ezekkel az indokokkal találkoztam:
Az egyik ismerősöm amatőr rallyzott valamikor réges-régen, felborultak és nem tudta kikötni magát, közben meg folyt a benzin. Ő azt mondta inkább megdöglik, de olyan pár percet még egyszer nem fog átélni.
Van egy ismerősöm aki csak szimplán nem szereti, pedig volt már súlyos balesete..
Van aki megmagyarázza, hogy bizonyos baleseteknél a biztonsági öv nagyobb sérülést okoz, mint ami amúgy elszenvednél. Igaz ez csak az esetek 0,000001%-a, de ő bízik benne, hogy ha bealszik a szembe jövő román kamionos, akkor ő pont ebbe a kis egyedszámú szerencsés közösségbe fog tartozni. Meg amúgy is, ő meg tudja magát tartani.. :D
Egyszer egy ismerősöm mondta ugyanezt, hát mondom akkor te qva kemény vagy tesó. Jön a kérdés, miért? Mert, ha csatt van akkor simán 3-4 tonnát kell megtartanod két kézzel azért. És csak pislog, nem érti... elmagyarázom. Áh, ez hülyeség. Jóvan b+, ha nálatok máshogy működik a fizika.. :D
Szerintem a kérdés első és második fele között nincs összefüggés. Attól, hogy én tudom pontosan tudom a kreszt, abból még nem következik az, hogy nem fogok lakott területen 50km/h-nál gyorsabban menni. A szabály be nem tartása nem egyenlő a szabály nem ismeretével.
Amúgy én is támogatom, hogy legyen valami változás. Választhassa meg a a közlekedő, hogy beköti magát vagy sem. Aki úgy gondolja, hogy jó viszonyban van Gábriellel neki ne kelljen. Viszont neki legyen kötelező a szélvédőre egy kis matrica, egy kis kártya a jogsija mellé és egy privát egészségbiztosítás. Ha mégsem adta ki az a dolog, akkor majd a biztosítója rendezi vele meg a TBvel. Ha nincs neki, akkor hagyja ott az orvos meg a tűzoltó az út szélén megdögleni. Sajnos a műszaki mentés és az orvosi ellátás nem zsebpénz kategória. Elfolyik az ország pénze elég helyen, ne tegyünk rá még egy lapáttal feleslegesen.
Persze ezen most biztosan sokan fel fognak háborodni, nekik javaslom, hogy menjenek el kirándulni az USÁba egészség és életbiztosítás nélkül. Ha meg befigyel egy lábtörés, akkor majd választhatnak: vagy kicsengetnek néhány (tíz)millát és aznap összerakják vagy elhajtják a kórházból, és mehet amerre... tud xD
Jelesre. Hiszen nem vizsgán hagyja ki az övet!
A fejvadászok inkább többet törődnének az ilyenekkel meg a telefonálókkal és lámpafény takarékoskodókkal minthogy a biztosítási díjak szökjenek az egekig.
KRESZ vizsgán még nem kell az őv.
Utánna meg kit érdekel..kivéve a rendőröket !
És ha be is van kapcsolva koccanásoknál segíthet de nagy ütközésnél már aligha.
Baromság. Én 89-ben totálkárosra törtem az 1200-esemet mikor találkoztam egy kivilágítalan betonoszloppal, beestem a műszerfal alá, a motor kiszakadt, kormány eltörött satöbbi, NEM VOLT BEKAPCSOLVA A "BIZTONSÁGI" ÖV!
Kisebb zúzodások lettek, saját magam szálltam ki a kocsiból, igen mérges voltam, sajnáltam a kocsimat.
A "biztonsági öv" nem véd meg, jól eltöri a bordákat azok pedik széttépik a belső szerveket, erre jó az öv, én soha nem kapcsolom be és nem is áll szándékomban.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!