Miért zenél a Railjet lassításnál és gyorsításnál?
Figyelt kérdés
Ha megáll a Railjet vagy elindul, valami dallam jön a kerekek felől. Ennek mi az oka és mennyire szándékos?2013. nov. 5. 09:49
1/7 anonim válasza:
Figyelemfelkeltés, reklám. Mellesleg nagyon-nagyon sokba került...
2/7 anonim válasza:
" Induláskor a hangja olyan, mint a szolmizálás. Ez a háromfázisú "VVVF GTO" (Variable Voltage Variable Frequency, Gate Turn Off) inverternek köszönhető, ami a motor fordulatszám-szabályozását végzi."
3/7 A kérdező kommentje:
Szóval akkor ez most side-effect vagy extra ráfordítás?
2013. nov. 5. 11:23
4/7 anonim válasza:
Ilyen a hangja az inverternek. Nem csak a railjet, hanem az összes Siemens mozdony ilyen, a MÁV és GySEV-es mozdonyok is.
1: hogy te mekkora ökör vagy. Az autódban is plusz pénzbe került a berregés? :D
5/7 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat!
2013. nov. 5. 12:28
6/7 anonim válasza:
4-es:
Még jó, hogy plusz pénzbe kerül a berregés. Mit gondolsz miért drágábbak a diesel autók? Meg kell fizetni az adagoló kattogását, hogy igazi diesel-hangja legyen a motornak :D:D:D:D
7/7 anonim válasza:
A Taurus "teknő"-nek mit gondolsz miért "do-re-mi" a beceneve vasútbarát körökben?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!