Rángat gyorsításnál, lassításnál. Lehet hogy kuplungcserés?
Második kérdésem: túl alacsony alapjárat is megnövelheti a fogyasztást?
Fiat Tipo 1.4ie benzines, alapjárat most úgy 700-800 között van és a fogyasztásmérő 2/3-nál áll alapjáraton.
A kuplung fáradását általában nem a rángatás jelzi, jellemzőbb hiba, ha gyorsításnál csúszik a kuplung, azaz a fordulatszám emelkedik, mégse úgy gyorsul ahogy kéne.
A rángatás inkább utal üzemanyag ellátás, gyújtás problémára. A 7-800-as alapjárat nem eget verően alacsony, nem hiszem, hogy befolyásolná a fogyasztást.
Üzemanyagrendszer általában nagynyomású és összetett (ha karburátor azért, ha injektor azért...), ezt otthon hacsak nem vagy képzett autószerelő nem tudod megcsinálni.
Szerintem is vagy computer probléma vagy üzemanyagadagolás.
Alapjáratnak nem rossz a 800, sőt, mondhatni ideális.
Fogyasztás mérő az fordulat szám függvényébe mutat, inkább az elektronika hülye, mintsem 2/3-ot mutasson.
Üzemanyag ellátást kell megnézni. Lehet csak benzin szűrőt kell cserélni, ami jobb oldalt a küszöb mögött van eldugva egy fekete műanyag burkolat alá.
"Ma próbáltam beállítani, de szerintem későn nyitnak a szívószelepek és mikor mindkét szelep zárt vákuum keletkezik és visszafogja a motort"
Szelepnyitáson állítani?? Azt nem lehet....
Hogy csináltad?
"Úgy lehet állítani, hogy a vezérműtengelyt elforgatod pár milliméterrel az eredeti pozícióhoz képest."
Ezt nem szokta az ember babrálni, főleg akkor, ha tudja, hogy a gyári beállításnál jobbat úgysem tud.
Más kérdés, ha a vezérműtengelyre "új bütykök" kerültek, az tunning, amit te csinálsz az nem..
További kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!