Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Rángat gyorsításnál, lassításn...

Rángat gyorsításnál, lassításnál. Lehet hogy kuplungcserés?

Figyelt kérdés

Második kérdésem: túl alacsony alapjárat is megnövelheti a fogyasztást?

Fiat Tipo 1.4ie benzines, alapjárat most úgy 700-800 között van és a fogyasztásmérő 2/3-nál áll alapjáraton.


2011. dec. 7. 20:55
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
100%

A kuplung fáradását általában nem a rángatás jelzi, jellemzőbb hiba, ha gyorsításnál csúszik a kuplung, azaz a fordulatszám emelkedik, mégse úgy gyorsul ahogy kéne.

A rángatás inkább utal üzemanyag ellátás, gyújtás problémára. A 7-800-as alapjárat nem eget verően alacsony, nem hiszem, hogy befolyásolná a fogyasztást.

2011. dec. 7. 20:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 A kérdező kommentje:
Üzemanyagrendszer helyes működését hogyan lehet a legegyszerűbben tesztelni? (nem szeretném szervizbe vinni)
2011. dec. 7. 21:02
 3/16 A kérdező kommentje:
Amúgy lehet, hogy nem jól mutatja a kijelző. Nemhinném, hogy több fogyasztás lenne, mint mikor 40-el megyek az úton.
2011. dec. 7. 21:08
 4/16 anonim ***** válasza:

Üzemanyagrendszer általában nagynyomású és összetett (ha karburátor azért, ha injektor azért...), ezt otthon hacsak nem vagy képzett autószerelő nem tudod megcsinálni.


Szerintem is vagy computer probléma vagy üzemanyagadagolás.

2011. dec. 7. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/16 A kérdező kommentje:
Lehet amúgy, hogy az időzítésen kell még állítani. Ma próbáltam beállítani, de szerintem későn nyitnak a szívószelepek és mikor mindkét szelep zárt vákuum keletkezik és visszafogja a motort.
2011. dec. 7. 21:20
 6/16 anonim ***** válasza:

Alapjáratnak nem rossz a 800, sőt, mondhatni ideális.

Fogyasztás mérő az fordulat szám függvényébe mutat, inkább az elektronika hülye, mintsem 2/3-ot mutasson.


Üzemanyag ellátást kell megnézni. Lehet csak benzin szűrőt kell cserélni, ami jobb oldalt a küszöb mögött van eldugva egy fekete műanyag burkolat alá.

2011. dec. 7. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/16 anonim ***** válasza:

"Ma próbáltam beállítani, de szerintem későn nyitnak a szívószelepek és mikor mindkét szelep zárt vákuum keletkezik és visszafogja a motort"

Szelepnyitáson állítani?? Azt nem lehet....

Hogy csináltad?

2011. dec. 7. 21:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 A kérdező kommentje:
Dehogynem lehet. De mivel nekem egy tengelyes csak a vezér, ezért a kipuff is elcsúszik. Úgy lehet állítani, hogy a vezérműtengelyt elforgatod pár milliméterrel az eredeti pozícióhoz képest. Igazából nem lett volna rá szükség ha jó lenne, de így vettem anno. Meg kell csinálni.
2011. dec. 8. 00:13
 9/16 anonim ***** válasza:
Vezérmű generálra készülj fel. Ha még nem törted össze vele a motort!
2011. dec. 8. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/16 anonim ***** válasza:

"Úgy lehet állítani, hogy a vezérműtengelyt elforgatod pár milliméterrel az eredeti pozícióhoz képest."

Ezt nem szokta az ember babrálni, főleg akkor, ha tudja, hogy a gyári beállításnál jobbat úgysem tud.

Más kérdés, ha a vezérműtengelyre "új bütykök" kerültek, az tunning, amit te csinálsz az nem..

2011. dec. 8. 13:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!