A BWM vezetők 90 százaléka miért hanyagolja az index használatát? És miért érzi úgy, hogy ő az egyetlen szereplő a forgalomban?
Joci84!
SZÁNALMAS VAGY! Szótagoljam? SZÁ-NAL-MAS!
Tipikus gyikes hozzászólás, hogy rögtön arra kell visszavezetni, hogy neki arra tuti nincs pénze.
Képzeld: az én autómmal pontosan egyenértékű BMW-k Audik szoktak számtalan alkalommal hajmeresztő/bunkó/veszélyes manővereket csinálni. Akkor most biztos én is csak irigy vagyok, amiért nem tudok venni egy BMW-t, ami pont annyit ér, mint az én autóm? :)
Nekem koccanásom volt egy nem indexelő bmw-vel. Mivel azt mondta, hogy indexelt, én jöttem ki hibásnak, egyébként a másik lett volna a hibás. Nem akartam vitatkozni, vagy hogy rendőr döntsön, nem hiányzott a felhajtás.
Azt figyeltem meg, hogy a sötétített lámpabúra miatt (már akinek ilyen van) napsütésben alig, vagy egyáltalán nem lehet látni, hogy indexel. Ha kiégett az indexük, vagy nem veszik észre, vagy nincs rá idejük, hogy megcsinálják (vagy elvigyék szervizbe, ha bonyolult megoldani), addig is totózhat a többi autós, hogy merre akarnak menni.
Nem csak a bmw-sek, vagy a prémium autósok ilyenek. Hanyag a többi autós egy része is a budapesti forgalomban.
8-as! Egy Audi nem csinál nyarat! :-P
Amúgy, tetszik ez a topik, főleg, hogy egy blogbejegyzésemben anno ezt írtam:
Nagyon nem tetszik, ha vezetés közben azt tapasztalom, hogy vannak olyan "autóstársak", akik nincsenek tekintettel a másikra. Nem várják végig a sorukat egy piros lámpánál, betolakodnak a sor elejére, mozgáskorlátozott helyen parkolnak, nem szent nekik a gyorshajtás, az áthajtás a piroson, vagy éppen "csak" nem irányjeleznek.
Pont erről van szó az egyik akciófilmben is. Szó szerint idézem, mintha a saját gondolataim lennének:
"Miből áll kitenni az idexet? Egyetlen centiméterre van az újjamtól az index, a lusta mocskok meg ezen az minimális mozdulaton is spórolnak és így okoznak balesetet. Mert aki tele van lével, az semmire sincs tekintettel. Mivel az üzletben pofátlan, muszáj magát adnia, az utakon is pofátlannak kell lennie! A vérükben van…"
Ha megfigyeled, általában a drága kocsikkal több balesetet okoznak és nem mindig ők szenvednek nagyobb kárt! Én általában óvakodom a fent leírtakról, próbálok törvényes keretek közt vezetni, de persze nekem is volt már szabálysértésem. A biztonsági övet szinte csak azért használom, mert büntetnek, ha nem kötöm be (aminek a ténye zavar, mert ha úgy akarom, hadd sérüljek meg a saját akaratomból a saját kocsimban, ha másokat ezzel nem veszélyeztetek), de már annyira megszoktam, hogy mindig bekötöm és éjjel, amikor nincs körülöttem mozgó jármű vagy gyalogos, akkor megengedem magamnak a luxust, hogy ne irányjelezzek. :) Most hordjatok le gyorsan!! :))
Joci! Nekem kellene egy BMW, csak "nincs lehetőségem beszerezni", de ha lenne, azt is ugyanúgy hajtanám, ugyanúgy indexelnék, mint a sportcsíkosdizájnos Seat-omat. :) Általában betartok minden szabályt, mert a yard bekeményített mostanában. Januárban, téli hidegben felkapcsolva maradt a ködlámpám és meg akartak vágni 40ezerre. Látva az itt menő egymásraköpködést, lehet ellenem fordulni, de én sem bírom a prémium kategÓRIÁS kocsikat, illetve csak a vezetőiket. Nagy tapló mind, tisztelet a kivételnek.
üdv
REDSEAT
"Ha megfigyeled, általában a drága kocsikkal több balesetet okoznak"
Ha néznél statisztikát (pl. egy bizotsítónál dolgoztál volna valaha) akkor tudnád, hogy ez nagyon messze nem igaz. Csak az, ha a celeb g3ci a 20M-s autójával gyalogost gázol az tuti benne van a hírekbe vagy mikor Hajdú Petike a rokkant tacskó parkolóban parkol az is. Míg mikor az F astra meg a régi piros swift telibe csapják egymást, mert az egyik nem adta meg a jobbkezet azt még akkor sem veszed észre ha mellettük mész el.
A drága, felsők kategóriás autók a balestek töredékét okozzák, egyrészt mert jóval kevesebb van belőlük, másrészt mert műszakilag nagyon jól felszereltek (pl. 2x erősebb a féke, mint egy F astrának).
Amúgy tegnap pont eszembe jutott ez a kérdés, mert egy P-s rendszámú X6-os BMW egy szép nagy darab kopasz sofőrrel még arra is figyelt, hogy lehúzódott az út szélére, hogy előre tudjak menni a lámpánál a kocsik mellett. Míg a sok kommersz buzukis a tükröt sem képes használni aztán mikor mellé érek előzés közben akkor megijed a hangtól aztán rámrántja a kormányt (nem is értem minek kell rángatni a kormányt..)
Biztos, mágnes van a kocsidban, amiért rádrántják. :))
De hiába véded őket, többet megengednek maguknak, mint a buzukisok. Nagy kocsihoz és nagy archoz nem jár feltétlen nagy vezetési tudás. Mivel az ilyen kocsikban van lőerő rendesen, a vezető feszegeti is a határokat, de a lovak néha szétszaladnak és abból van a baj. A buzukisok lehet hogy nem F1-es pilóták, de szépen elvannak a cammogással az út szélén, még ha néha rád is rántják.
Talán neked is prémium kategóriás kocsid van?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!