Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » A BWM vezetők 90 százaléka...

A BWM vezetők 90 százaléka miért hanyagolja az index használatát? És miért érzi úgy, hogy ő az egyetlen szereplő a forgalomban?

Figyelt kérdés
Tudom sztereotípia stb..meg, hogy hülyeség, hogy csak a BMW-sek, más márkák vezetői is ugyanígy vezetnek..de valóban így van, a BMW vezetők 90 százaléka biztos! Nem vitatom, valóban mások is tahók, csak egyszerűen nem értem, hogy mit ad a márka, hogy ilyen arányban vannak jelen. Örülnék, ha egy BMW sofőr is, kulturáltan meg tudná fogalmazni, mert tényleg kíváncsi vagyok. Részemről csak annyiban foglalkoztat, hogy az ilyen hanyag, mindenki mást le*arok vezetés miatt, többször kerültem baleset közeli szituációba a jeles márka képviselői által, és már igencsak unom. Ha jobb nem is lesz, legalább a miértjét tudjam meg..

2013. ápr. 10. 22:31
1 2
 1/18 anonim ***** válasza:
94%

Két BMW-m van (egy új és egy veterán) és abszolút nem szállt el az agyam. Becsületes munkával lapátoltam össze a kocsikat, a házat, családot, konkrétan a béka segge alól, de most is elég keményen dolgozok.:) Ezt a jelenséget én is megfigyeltem, de nem csak a 3 betűs márka, hanem az összes prémium kategóriás luxusautó vezetőjénél "por lepi" az indexet és a fénykürtöt.

Na, én nem ilyen vagyok. Régen BKV-val jártam, és tudom, hogy milyen idegesítő, amikor a busz fél óráig áll, mert nem hajlandó senki elengedni.. Én speciel mindig elengedem az autósokat, de főleg a BKV-t. A zebrán a gyalogosnak van elsőbbsége, szóval elvileg kötelező lenne megállni, ha jól emlékszem. Itt is mindig elengedek mindenkit, főleg amikor pont gyerekek, vagy idős emberek kelnek át, mert a sok idegbeteg autós (nem szeretnék általánosítani) inkább direkt gyorsít a zebra előtt, vagy túráztatja az autót, hogy menjenek már..

2013. ápr. 10. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/18 anonim ***** válasza:

Sajnos a BMW tulajdonosok nagy százalékban pénzes, akiknek már egészen gyerek kora óta gazdag életük van, és hogy a jogosítványt is pénzért szerezték meg tanulás nélkül, vagy megvették vagy lefizették a vizsgáztatókat. Vagy annyira elszállnak maguktól hogy nagy luxusautójuk van, meg pénzük és hogy ha baj van majd pénzzel elintézik és jónapot. De ez sajnos nem csak a BMW-seknél van így, hanem főleg azoknál akik luxus autókat használnak, vagy nagy disznó terepjárókat. Én is néhány napja tapasztaltam azt hogy egy audi oldalt állt az útszélén, szabályosan de amikor közeledtem hozzá váratlanul rárántotta a kormányt és elindult, szó szerint elém vágott én meg satufékeztem mint a barom, mögöttem is majdnem belém jöttek, amikor előttem az az idióta véletlenül sem használta azt a rohant indexet. Én inkább a körforgalomba tapasztalom az indexek mellőzését, ami mondjuk nem túl nagy baj főleg ha kikanyarodik, inkább csak méreg nekem, meg az ő mögötte haladónak, de még mindig jobb annál mintha indexelne hogy ő kimenne de mégsem megy ki és tovább hajt, ezért nem indulok el mindig amikor látom hogy indexel, de nem úgy hogy kimenne mert majdnem volt így egy csattanásom.

Sajnos ezt én sem értem hogy mi ennek a valódi oka. De volt már régebben is ebből egy koccanásom hogy az illető nem használta az indexet amikor tolatott a kereszteződésben mert ugye azt hittem hogy benézte az utcát és vissza akart menni hogy bemenjen, jó adtam elsőbbséget mert amúgy is kötelező volt a tábla miatt, de az a barom úgy nekem rántotta a kormányt ahogy illik, mert ha indexelt volna akkor persze hátrébb tolatok, had jöjjön be meg minden, de nem olyan váratlanul tolatott belém hogy mire hátramenetbe kapcsoltam már késő volt.

Legalább annyi vér volt a pucájában hogy elnézést kért és cseréltünk papírokat, aztán bevontuk a biztosítót is. Igaz csak az első lámpám bánta meg a hűtőrács és a motorháztető kisebb része de azt tudtam pótolni és szerencsére a festést is megtudtam csinálni, mert autószerelő műhelyben nőttem fel anno, és ragadt rám valami. Csak ugye bosszant hogy vannak ilyen hanyag vezetők, akik ezeket a kisebb szabályokat be nem tartják és kárt meg bosszantást okoznak.

Erre sajnos konkrét választ nem kapsz soha.

2013. ápr. 10. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/18 anonim ***** válasza:
42%

Miért van minden skodának egy kalapos nyugdíjas vezetésre alkalmatlan sofőrje?

Miért tutyimutyi szerencsétlen minden Szuzukis?

Miért csak sminkelésre használják a nők a tükröket?

Miért maffiózó minden drága autó tulaja?


Miért kell totál értelmetlen és hülye kérdéseket feltenni, illetve miért jönnek mindig elő az idiótábbnál idiótább sztereotípiák? (pl, hogy minden BMW_s gazdag szülök csemetéje, aki vette a jogsit vagy, hogy egy Audis sem ismeri az indexet, stb...)

2013. ápr. 10. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/18 anonim ***** válasza:
48%
Utsó: sztereotípia, vagy sem, sajnos tény hogy a prémium kategóriás autók tapló sofőrjei "mert én megtehetem" alapon nem használják az iranyjelzot, záróvonalon, kanyarodó sávban előznek stb, majd a középső ujjukat mutogatják ha valaki rájuk villant vagy dudál emiatt.
2013. ápr. 11. 05:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/18 anonim ***** válasza:
34%

Na most döntsd már el, hogy sztereotípia vagy tény! (vagy esetleg kell segítség a sztereotípia szó értelmezésében?)


Amúgy sztereotípia a valóságban, pont úgy, mint az összes többi amit felsoroltam.

2013. ápr. 11. 08:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/18 anonim ***** válasza:
Ha BMW, ha nem, tény hogy a prémium autósok jellemzően elfelejtik az index használatát. Büntetni kéne őket, de kegyetlenül. Katasztrofálisnak tartom, hogy előzésnél képtelenek kirakni a qrva indexet!
2013. ápr. 11. 08:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/18 anonim ***** válasza:
Nekem is BMW-m van, és nem tudok neked választ adni mert ez nem márka függő hanem ember függő. Én mindig kiteszem az indexet és kulturáltan közlekedem, a kocsiért pedig megdolgoztam. Különben nap mint nap látok én is fiatal majmokat láthatóan nem a saját vagy az ő által megkeresett pénzből való BMWkben őrült módjára menni, úgyhogy érthető a dolog részedről is:).
2013. ápr. 11. 12:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/18 anonim ***** válasza:

# 6


Audim van és mindig indexelek. Akkor most mi van? Összedőlni látszik az elmélet.


A lepontozás külön szánalmas, a megszokott színvonalnál is alacsonyabb intelligenciára vall.

2013. ápr. 11. 12:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/18 anonim ***** válasza:

Nagy itt az ellenállás, pedig ténylegesen lehet bizonyos autótípusoknál általánosítani.


Eddig én megfigyeltem, hogy;

Audi: nem indexelnek, gyorshajtanak, hirtelen váltogatnak sávot, nem tartják be követési távolságot.

BMW: nagyon hasonló, de ők ezeken felül még szeretnek cikázni sávok között.

Merci: betartja a sebességkorlátozást, sőt kifejezettem komótosan közlekedik, indexel, betartja a követési távolságot.


stb.



Nem szükséges ezt elhinni, de aki tényleg kíváncsi rá, vegyen egy motort és egy hétig járjon vele Budapesten. Autó szélvédőjén keresztül ez nem érződik annyira át.


Ez persze nem azt jelenti, hogy az autó típusa meghatározza a vezetési stílust, pont ellenkezőleg: bizonyos mentalitású emberek bizonyos autótípusokat favorizálnak. Kivételek meg persze mindig akadnak.

2013. ápr. 11. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/18 anonim ***** válasza:

Imádok motorozni, van motorom is.


Tipikus márkák, akik le akarnak tolni az útról, 2 centire megy el mellettem a sávban és sose néz a tükörbe:


- szuzuki

- opel

- citroen


Se BMWs, se Audis, se Mercis nem akart még elütni idén. A fenti 3 márka már vagy 20x kanyarodott ki elém - jött majdnem nekem.

2013. ápr. 11. 13:00
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!