Mi a véleményed az arab driftelgetésekről?
http://www.youtube.com/watch?v=XsiIV2gC_rM
Például ez...elég merész amit csinálnak..0:45-nél ahogy a busz mellett megy el, nem semmi amit ezek művelnek.Magyarországon nem ismert a driftelés ezen formája?
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
Mindenki azzal játszik, amivel tud. Mi zsenge tizenéves korunkban Rigákkal, Verhovinákkal, Jawa Mustangokkal és Simsonokkal feszítettünk, páran emelték az első sárvédőt, toldották a hátsó rugóstagot, aztán mentek neki a bazi nagy vadonnak (erdei földút, amin amúgy személykocsival is nyugodtan lehet járni, abszolút nem vészes, de hát "endúrózni" meg "grosszozni" kell).
Mások meg reszelték a motort, könnyítették, leszedtek róla mindent, aztán a régi TSz-telepre vezető úton mérték, mennyi a vége. Persze jó pontosak voltak az órák, ehhez jött a kötelező nagyotmondás aztán egyből ment 80-at a Riga (az órán mondjuk csak 60-ig volt osztás, de ez nem volt baj).
Nekünk akkor ennyire tellett, kis pénzből voltunk tök amatőrök, de lelkesek. Az arab driftereknek meg annyival jobban megy, mint nekünk, hogy van pénzük Toyota Camryre meg egyéb bazi nagy elsőkerekes bálnákra. Azon a vidéken ezek filléres járművek és a benzin sem drága. De kb. ugyanolyan értelmes hobbi az, hogy Abdullah rángatja a kéziféket, mint az, hogy Józsika mindenáron ugratni a bilikék, biciklicsengős N-es Simsonból reszelt "endúróval".
Persze ettől még nem helyes a dolog, mert nem közúton kellene hülyének lenni. De mint tudjuk, a pénzzel nem mindig jár együtt az ész.
Ez a fajta, driftelése hasonlító ökörködés itthon is ismert. Pár éve a bevásárlóközpontok parkolóit töltötték meg az apuci autójával vagy saját tulajdonú, borzalmas állapotú Suzukival/Golffal gizdázó telepi vagányok, akik a járdaszegélyek közt próbáltak elférni a kézifék intenzív rángatása közepette. Ettől aztán úgy kóvályogtak, mint az ökörhugyozás és néha sikerült leütni a gagyi török nehézfémfelnit és kicsípni a ráhúzott Wanli peres gumit, úgyhogy lehet, hogy azóta már máshol keménykednek. De az tény, hogy itthon is vannak olyan észlények, akik úgy gondolják, a drift annyiból áll, hogy jó gyorsan mennek, azt' a kanyarban megrántják a kéziféket, az autó meg mindegy, hol köt ki, ők attól függetlenül kemények. Hála az égnek nekik nincs gépkarabélyuk, hogy a többé-kevésbé sikeres produkciókat megünnepeljék.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!